کاغذ دیواری

کاغذ دیواری جدید

کاغذ دیواری جدید

 

 

چرا کاغذ دیواری در دکوراسیون مدرن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. کاغذ دیواری ترکیبی از هنر و تکنولوژی می باشد. کاغذ دیواری از دوره رنسانس در هنر معماری منازل قرار گرفت و طراحان تلاش خود را بکارگیری طرح های جدید و مدرن به طور مداوم در کاغذ دیواری قرار دادند. در کنار عامل زیبایی در کاغذ دیواری ، امروزه کاغذهای دیواری با تکنولوژی ها بیشتری همراه می شود که قابل شستشو و نیز جذب رطوبت را خواهند داشت و شما می توانید برای آشپزخانه و حمام استفاده نمایید.

 

طرح های جدید کاغذ دیواری

 

 

بافت ها و الگوهایی که برای کاغذ دیواری استفاده می گردد همواره در حال افزونی می باشد. پیش از انجام کاغذ دیواری می بایست دیوار را آماده نمایید. سطح زیر کاغذ دیواری را صاف نمایید و اگر برجستگی و یا فرو رفتگی دارد رفع نمایید. اگر می خواهید کاغذ دیواری خود را تعویض و تغییر دهید پس توجه داشته باشید که تمامی تیکه های کاغذ دیواری قبلی کنده شده باشد. طرح های جدید در کاغذ دیواری را می توانید از مجلات و کاتالوگ ها و نیز سایت هایی که در زمینه کاغذ دیواری فعالیت می نمایند مشاهده نمایید و براساس دسته بندی هایی که ایجاد نموده اند به راحتی آنچه سلیقه و علاقه شما از کاغذ دیواری می باشد را فراهم نمایید.

 

 

کاغذ دیواری مدرن و جدید

 

 

کاغذ دیواری مدرن مدل های جدید کاغذ دیواری و یا کاغذ دیواری سه بعدی را شامل می گردد که نقطه متصاد با کاغذ دیواری کلاسیک می باشد. در کاغذ دیواری مدرن از طرح های ذهنی و تجسمی استفاده شده است در مقابل طرح های کلاسیک که از الگوهای نمایی سمبلیک و قدیمی استفاده می نماید.