کاغذ دیواری

کاغذ دیواری سه بعدی 3D

کاغذ دیواری سه بعدی 3D

 

 

کاغذ دیواری سه بعدی که طرح های مدرن را در الگوهای خود گنجانده است امروزه در منازل و نیز محیط های اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. کاغذ دیواری به راحتی قابل نصب می باشد و نیز تعویض و کندن آن نیز آسان می باشد از این رو در هنر معماری داخلی و دکوراسیون به استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی3D توجه خاصی می گردد.

کاغذ دیواری سه بعدی طرح سنگ

 

طرح سنگ و یا چوب یکی از پرکاربردترین طرح ها برای دیوار می باشد اما اگر می خواهید با هزینه کمتر طرح سنگ و چوب مورد نظر خود را داشته باشید می توانید از کاغذ دیواری سه بعدی طرح سنگ استفاده نمایید که نمایی کاملا طبیعی و مشابه با سنگ و یا چوب را دارد.

 

کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت

 

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت که از منظره های طبیعی مانند جنگل ، دریا ، صخره های سنگی ، گل ها و غیره استفاده می گردد می تواند مد نظر شما می باشد. کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت از منظره های طبیعتی متعددی می تواند

 

کاغذ دیواری سه بعدی منزل

 

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری سه بعدی در منزل در مجلات دکوراسیون داخل منزل بسیار دیده می شود و مورد کاربرد قرار می گیرد. می توانید طرح و الگو در دیوارها را از کاغذ دیواری مختلف استفاده نمایید تا زیبایی بیشتری را برای شما داشته باشد در کنار این که نمایی مدرن را درون منزل خود فراهم نموده اید. استفاده از کاغذ دیواری می تواند در برخی قسمت هایی از دیوار شما اجرا گردد.

 

کاغذ دیواری سه بعدی اتاق کودک

 

 

کاغذ دیواری سه بعدی برای اتاق کودک می بایست متناسب با سن کودک و نیز جنسیت کودک که دختر باشد یا پسر تعیین می گردد. کاغذ دیواری سه بعدی اتاق کودک می تواند قابلیت شستشو نیز داشته باشد که اگر خط خطی را کودک شما بر روی دیوار انجام داده است بتوانید پاک نمایید.

کاغذ دیواری سه بعدی منظره

 

 

کاغذ دیواری سه بعدی که منظره طبیعی از دریا ، جنگل ، صحرا ، دهکده ، صخره ، کوهستان و غیره را به تصویر کشیده است برای برخی محیط ها می تواند زیبایی را در کنار تناسب به همراه داشته باشد. الگوها و طرح های مختلف برای کاغذ دیواری سه بعدی منظره را می توانید در کاتالوگ ها و مجلات کاغذ دیواری مشاهده نمایید.