آلبوم کاغذ دیواری

آلبوم کاغذ دیواری

کاغذ دیواری شرکت های تولید کننده، طرح های مختلف کاغذ دیواری را به صورت آلبوم کاغذ دیواری به عنوان نمونه به مراکز فروش و یا نمایندگی های فروش خود عرضه می کنند تا مشتریان بتوانند از نزدیک با کیفیت، جنس و رنگ بندی محصولات آن ها آشنا شده و انتخاب درستی برای مکانی که تصمیم به خرید کاغذ دیواری برای آن دارند، داشته باشند.

 

 

آلبوم کاغذ دیواری از لحاظ رنگ بندی

بعضی از آلبوم های کاغذ دیواری دارای رنگ بندی بسیار کم هستند مثل آلبوم کاغذ دیواری لوسیا که دارای زمینه ی آن فقط رنگ های شکلاتی و سفید صدفی دارد در مقابل بعضی ازآلبوم های کاغذ دیواری مانند اگنس دارای طیف وسیعی از رنگ های خاص و چشم گیر است. شرکت های کاغذ دیواری انواع مختلفی از طرح های کاغذ دیواری را تولید و عرضه کرده اند که در این جا به چند نمونه از آن ها اشاره خواهیم کرد.

 

 

طرح های آلبوم کاغذ دیواری

  • آلبوم کاغذ دیواری ساخت فرانسه دارای طرح های گل دار به صورت آبرنگی و ابر و بادی می باشد .
  • آلبوم کاغذ دیواری ساخت ایتالیا با نام رگالیس دارای طرح های کنفی می باشد که زیبایی خاص و منحصر به فردی به منزل شما می بخشد.
  • آلبوم کاغذ دیواری بن ویچ دارای طرح های نوستالژی از شهر لندن و نیز وسایل حمل و نقل مانند کشتی و قطار و … می باشد.
  • آلبوم کاغذ دیواری الفنت دارای طرح هایی از حیوانات مختلف مانند فیل، گورخر، پرنده است که برای اتاق نوزادان مناسب می باشد.
  • آلبوم کاغذ دیواری کیدس هوم دارای طرح هایی شاد و کودکانه از شخصیت های کارتونی مانند ماه وستاره، داستان اسباب بازی، پنی پو، سیندرلا … است. کودکان دختر و پسر علاقمند به این طرح ها هستند.
  • آلبوم کاغذ دیواری ویلیچ پیپل دارای طرح های منحصر به فرد فانتزی و سنتی می باشد که رنگ بندی آن شاد و جوان پسندانه است و از همین رو به جوانان و نوجونان خوش سلیقه پیشنهاد می شود.