کابینت گلاس سفید مشکی

ام دی اف ایران

ام دی اف ایران ، ام دی اف چیست ؟ ام دی اف یکی از محبوب ترین متریال ها در صنعت ساختمان سازی ، مبلمان سازی و دکوراسیون داخلی می باشد و دلیل این محبوبیت ، مزایا و قیمت مناسب و ظاهر زیبای آن می باشد . در واقع کابینت ام دی اف کامپوزیتی از مواد دور ریز چوب می باشد که طی فشار و حرارت بالا متراکم شده و در قالب هایی با ابعاد و اندازه ی مشخص تولید می گردد . ام دی اف از نظر ظاهری مشابه چوب می باشد اما قیمت پایین تر و دوام و پایداری بیشتری نسبت به چوب دارد .

 

ام دی اف

ام دی اف

تولید ام دی اف در ایران

کشور ما به دلیل منابع جنگلی بسیاری که دارد جز کشورهای تولید کننده ی چوب می باشد و به همین دلیل کارخانه های تولید کابینت ام دی اف بسیاری در ایران وجود دارند و در این عرصه خود کفایی لازم را داشته و نیاز زیادی به واردات ام دی اف نداریم اما برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از قطع بی رویه ی درختان بهتراست واردات مواد اولیه ی ام دی اف همچون خرده های چوب درختان را داشته باشیم .

 

قیمت کابینت لترون

قیمت کابینت لترون

مزایای استفاده از ام دی اف ایران

اگر به دنبال خریداری ام دی اف هستید ، به شما پیشنهاد می نماییم ام دی اف ایران را جز گزینه های اول خود قرار بدهید ، زیرا خرید ام دی اف ایران ، علاوه بر حمایت از تولید ملی مزایای زیر را برای شما به همراه دارد:

  1. ام دی اف ایران دارای ضمانت نامه می باشد و در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی می توانید به کارخانه اطلاع داد و مشکل را بر طرف سازید .
  2. کیفیت جنس ام دی اف ایران با ام دی اف اروپا و سایر کشورهای پیشرفته ی جهان برابری می کند .
  3. قیمت کابینت ام دی اف ایران ارزان تر از ام دی اف سایر کشور ها می باشد .