ام دی اف تبریز

ام دی اف تبریز امروزه ام دی اف بالاترین میزان مصرف در ساختمان سازی ، دکوراسیون داخلی و مبلمان سازی دارد و دلیل این استقبال بالا ، قیمت معقول ، مزایا و تولید آسان و انبوه ام دی اف می باشد . ام دی اف در واقع فرآورده ی چوبی حاصل متراکم کردن خرده های چوبی در حرارت بالا می باشد و همین تراکم بالا در هنگام تولید موجب افزایش دوام ام دی اف می شود . همچنین کابینت ام دی اف دارای تنوع بالا در طرح و رنگ می باشد و از نظر ظاهری مشابه با چوب است که تمامی این موارد موجب محبوبیت این متریال گردیده است .

 

کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف

کارخانه ام دی اف تبریز

شهر تبریز یکی از شهر هایی است که دارای کارخانه های صنعتی زیادی از جمله کارخانه ام دی اف می باشد . تبریز دارای چندین کارخانه ام دی اف می باشد که با در دسترس داشتن امکانات روز ، تولید انبوه ام دی اف را داشته و توانسته از نظر کیفیت با ام دی اف های مشابه خارجی برابری داشته باشد .

در واقع امروزه بخش عمده از کابینت ام دی اف کشور در کارخانه های داخلی تولید می شوند و در عرصه ی تولید ام دی اف خود کفا هستیم و بیشتر واردات شامل خرده های چوبی و مواد لازم برای تولید ام دی اف می گردند که از سایر کشور ها به ایران وارد می شوند تا درختان کمتری در کشورمان قطع شوند و به محیط زیست آسیب وارد نشود .

 

کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف

تولیدات کارخانه ام دی اف تبریز شامل چه مواردی می باشد ؟

  1. ام دی اف با روکش ملامینه
  2. ام دی اف با روکش ملامینه صابونی
  3. ام دی اف با روکش ملامینه برجسته
  4. ام دی اف با روکش ملامینه برفی
  5. نئوپان با روکش ملامینه
  6. نئوپان خام
  7. نئوپان رنگی
  8. کاغذ آغشته
  9. کابینت ام دی اف براق
  10. ام دی اف رنگی