کابینت جزیره

ام دی اف تهران

ام دی اف تهران امروزه ام دی اف توانسته جایگزین بسیاری از متریال های دیگر در بازار ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی باشد ، و دلیل این محبوبیت ، کیفیت بالا ، ظاهر زیبا ، قیمت مناسب و سازگاری با محیط زیست می باشد .

ام دی اف در واقع کامپوزیتی متشکل از خرده های چوب می باشد که تحت فشار و دمای بالا فراهم گردیده است و به دلیل این تراکم بالا ، بسیار مقاوم تر از چوب می باشد . همچنین در ساخت آن نیز از چوب کمتر استفاده می شود که علاوه بر پایین آوردن هزینه ی کابینت ام دی اف ، برای محیط زیست و جلوگیری از قطع بی رویه ی درختان نیز بسیار سودمند می باشد .

 

کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف

کاربرد های ام دی اف در ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی

  1. تولید انواع کابینت ، درب ، فریم پنجره ، پارکت ، کمد دیواری ، شلف و … با استفاده از ام دی اف
  2. تولید مبلمان ، میز و صندلی ، کمد و … با استفاده از ام دی اف
  3. نماسازی داخل و خارج ساختمان با استفاده از ام دی اف

 

فروش ام دی اف تهران

در تهران نیز همانند تمامی شهرهای ایران ، علاوه بر شرکت های فروش و واردات و صادرات ام دی اف ، کارخانه های تولید ام دی اف نیز وجود دارند . تقاضای خرید کابینت ام دی اف در تهران به دلیل جمعیت بالای شهروندان و پایتخت بودن آن بیشتر از سایر شهرها می باشد و بسیاری از شهرستان های دیگر نیز سفارشات عمده ی ام دی اف خود را از شرکت ها و کارخانجات تولیدی ام دی اف تهران می گیرند .

 

کابینت

کابینت

خرید ام دی اف تهران

اگر خواهان سفارش کابینت ام دی اف تهران می باشید از دو طریق می توانید انواع ام دی اف را در طرح ها ، رنگ ها و کیفیت های گوناگون به صورت یکجا مشاهده و انتخاب نمایید:

  1. بازار ام دی اف تهران
  2. سایت های ام دی اف تهران درگوگل