کابینت فلزی درب ام دی اف

انواع کابینت ها

انواع کابینت ها

 

کابینت ها عموما عناصری بسیار مهم و ضروری برای دکوراسیون آشپزخانه هستند و جلوه خاص و زیبایی به آن میدهند. انواع  مختلف کابینت ها از نظر جنس و شکل های متفاوت بوده و مختص هر سلیقه ای میباشد، اما مهم این است که کدام کابینت مناسب و بهتر است و مزایا و معایب هر کابینت چگونه است، که همین موضوع ممکن است برای بسیاری از افراد سوال برانگیز باشد، به همین خاطر قصد داریم در این مقاله شما را با انواع اقسام جنس کابینت ها آشنا کنیم.

کابینت ممبران

کابینت ممبران

کابینت های فلزی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها

 

 

این روزها تقریبا کابینت های تمام فلزی دیگر مثل گذشته کاربردی ندارند، فقط آن دسته از کابینت های فلزی که ظاهری شیک و زیبا دارند و جنس آنها از استیل هست روی بورس هستند، کابینت های فلزی به نسبت کابینت های دیگر قیمت پایین تری دارند و شاید به همین خاطر است که هنوز هم بدنه ی کابینت ها را از جنس فلز درست میکنند، شاید به همین دلیل است افرادی که پول زیادی برای تعویض کابینت های منزل خود ندارند تصمیم میگیرند تا اسکلت و بدنه کابینت از جنس فلز  اما درب آن از جنس ام دی اف باشد، فقط کابینت های فلزی پس از مدتی اگر در برابر رطوبت قرار بگیرند دچار زنگ زدگی میشوند و به رنگ آمیزی مجدد احتیاج دارند.

قیمت کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران

 

کابینت های تمام چوبی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها

 

کابینت های تمام چوبی با اینکه ظاهر بسیار زیبایی دارند اما از لحاظ قیمتی بسیار پر هزینه هستند، و مدت زمان زیادی طول میکشد تا آماده و نصب شوند،این نوع کابینت ها برای افرادی مناسب است که خواهان طرح های خاص و شیک هستند زیرا کابینت های چوبی جلوه ای زیبا و خیره کننده به آشپزخانه میدهند و برای دکوراسیون های کلاسیک نیز مناسب میباشند.

کابینت گلاس ارزان

کابینت گلاس ارزان

کابینت های ام دی اف در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها

 

ام دی اف ها انواعی از  کابینت ها هستند که از ضایعات دور ریختنی چوب های دیگر تشکیل شده است و هر رنگ و شکل متنوعی را به خود میگیرند. این نوع از کابینت ها با هر سبک از خانه ای هماهنگ شده و جلوه ای خاص به آشگزخانه میدهند ، و به دلیل قیمت مناسبی هم که دارند در بین افراد خواهان بیشتری را دارند. این نوع از کابینت ها در برابر رطوبت هوا مقاومت بالایی داند به همین دلیل در محیط آشپزخانه که حرارت و رطوبت بالایی دارند بسیار مناسب است.

 

طرح کابینت آشپزخانه

طرح کابینت آشپزخانه

کابینت های هایگلاس در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها

 

کابینت های هایگلاس گونه ای متفاوت از ام دی اف ها هستند که بسیار شیک و زیبا هستند و با سطح براقی که داند در آشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرند. این نوع از کابینت ها نیز نسبت به ام دی اف های معمولی قیمت های بالاتری دارند و از ترکیبات رنگی متفاوتی در آن استفاده میشود. بعضی ها فکر میکنند که هایگلاس خط و خش می گیرد اما این موضوع حقیقت ندارد و به راحتی پاکسازی میشود.

کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک