کابینت گلاس سفید مشکی

بهترین ترکیب رنگ برای کابینت ام دی اف در آشپزخانه

بهترین ترکیب رنگ برای کابینت ام دی اف در آشپزخانه

 

 

اگر برای انتخاب رنگ مناسب برای آشپزخانه ک کابینت های ام دی اف خود دچار تردید شده اید باید بدانید که تنها نیستید، در این مقاله به طور کامل همه ی رنگ ها و ویژگی های آن ها  را برای شما بیان خواهیم کرد. استفاده کردن از رنگ های گرم برای کابینت های ام دی اف آشپزخانه باعث گرما بخشیدن به سطح آن می شود، در ترکیب رنگ ها توجه داشته باشید تا رنگ ها با یکدیگر همخوانی داشته باشند.

 

کابینت

کابینت

سعی کنید رنگ های تند را با رنگ آبی که رنگی سرد است و یا با رنگ های خنثی و ملایم ترکیب کنید ت حس دلنشین تری در آشپزخانه خود ایجاد کنید. برای انتخاب رنگ کابینت های ام دی اف باید توجه ویژه ای قائل شوید زیرا کابینت ها قلب اشپزخانه به حساب میایند.

در ادامه ی مقاله نمونه‌هايی از ترکیب رنگ هاي مناسب کابينت ام دی اف آشپزخانه را برای شما بیان خواهیم کرد:

کابینت ام دی اف

  • سرمه اي، خاکستری، نارنجي

با استفاده کردن از رنگ های مکمل ترکيب رنگی شاد و مثبتی را براي کابينت آشپزخانه خود رقم بزنید. در انتخاب رنگ کابينت از رنگ هایی با شدت يکسان استفاده کنید. مثلا ترکیب رنگی سرمه اي و خاکستری ملايم به فضا روح و جلوه ی زیبایی داده است. افزدون رنگ نارنجی به محيط آشپزخانه انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای می باشد.

کابینت ممبران

کابینت ممبران

  • خاکي، شکلاتي و طلایی

رنگ گرم خاصی مثل قهوه‌اي شکلاتي را برای آشپزخانه انتخاب کنيد زیرا این رنگ ها گرمای خاصی را به محیط آن می دهد. رنگ کابينت خاکي و لبه‌ های آن شکلاتي می باشد بالاي کابينت و دستگيره‌های آن را از رنگ طلایی که رنگ مکمل آن ها می باشد را استفاده کنید.

طرح کابینت آشپزخانه

طرح کابینت آشپزخانه

  • سفيد، فندوقي، قهوه ای

کابينت ام دی اف سفيد هم‌چنان از پرطرفدارترین رنگ ها می باشد، چون باعث روشنایی هیجان انگیزی برای محیط آشپزخانه می شود و آشپزخانه های کوچک را بزرگتر جلوه می دهد. در صورت عدم ترکیب رنگ سفید با رنگ های گرمی مانند قهوه ای و فندقی ممکن است فضای آشپزخانه شما سرد و بی روح شود.

قیمت کابینت کلاسیک

قیمت کابینت کلاسیک

  • زرد آفتابي، ماهگوني، نارنجی

اگر در ترکیب رنگ های آشپزخانه خود مایلید از رنگ های ترکیبی تند و زنده استفاده کنید، می توانید از رنگ زرد برای دیوار و کابینت آشپزخانه، از رنگ ماهگونی برای کفپوش های آشپزخانه و کاغذ دیواری آشپزخانه را از رنگ نارنجی استفاده کنید، رنگ های ذکر شده همگی رنگ های زنده و تندی می باشند و شادی را خلق می کنند.

 

کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک