کابینت گلاس سفید مشکی

جدید ترین کابینت های ام دی اف

جدید ترین کابینت های ام دی اف

 

 

شرایط نگهداری از کابینت ام دی اف

 

کابینت های ام دی اف به این دلیل بهترین و ایده آل ترین انتخاب هستند که به راحتی تمیز می شوند و کاربرد راحتی دارند. کابینت های ام دی اف به دلیل کیفیت بالایی که دارند انتخاب بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد. کابینت های ام دی اف هم در آشپزخانه کاربرد دارد و هم در حمام و دستشویی و این نشان دهنده ی مقاومت بالای ام دی اف می باشد.

قیمت کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران

 

فیبر و دانتیسه و لایه ی نازکی از وینیل مواد تشکیل دهنده ی ام دی اف می باشد. اگر برای منزل خود ام دی اف را در نظر دارید ابتدا در رابطه با آن به بررسی بپردازید و قبل از اقدام همه ی جوانب آن را در نظر بگیرید.

 

کابینت آشپزخانه فلزی

کابینت آشپزخانه فلزی

برخی از ویژگی های مثبت ام دی اف عبارتند از:

کابینت

کابینت

  • هزینه پائینی دارند

قیمت ارزان از برجسته ترین مزایای کابینت ام دی اف می باشد. به دلیل اینکه مواد تشکیل دهنده ی ام دی اف فیبر های چوبی و رزین می باشد قیمت آن را ارزان تر و مناسب تر از چوب کرده است. اگر قصد نو کردن کابینت های منزل خود را دارید کابینت های ام دی اف بهترین گزینه های انتخابی می باشند.

  • به راحتی تمیز می شوند

به دلیل اینکه لایه ی نازکی از وینیل سطح ام دی اف را می پوشاند به همین خاطر به راحتی سطح آن ها تمیز می شود. بیشتر لکه ها بر روی سطح ام دی اف با یک اسفنج به راحتی تمیز می شوند. برای تمیز کردن از شوینده های بسیار قوی که دارای موارد نفتی و یا الکل و استون می باشند خودداری کنید. بعد از تمیز کردن سطح ام دی اف با اسفنج خیس بهتر است آن را با دستمالی خشک کنید تا از رطوبت به آن آسیب نرسد.

کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک

  • دچار انحراف و بد شکل نمی شود

بر خلاف کابینت های چوبی، کابینت های ام دی اف تاب برنداشته و دچار انحراف نمی شوند. درب کابینت هایی که دچار انحراف شده باشند به راحتی بسته نمی شود. طبقه های کابینت نامتقارن نمی شوند. رطوبت و محیط های مرطوب تاثیرات خیلی بدی بر کابینت های ام دی اف ندارد.

قیمت کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران