قیمت کابینت پولیشی

رنگبندی ام دی اف (MDF)

رنگبندی ام دی اف (MDF)

ابعاد آشپزخانه ی منزل شما در انتخاب رنگبندی ام دی اف(MDF)  می تواند تاثیر بسزایی بگذارد. از همین رو پیشنهاد می شود که اگر ابعاد آشپزخانه ی شما کوچک است در انتخاب رنگبندی ام دی اف (MDF) از رنگ های روشن استفاده کنید. یکی دیگر از نکاتی که به غیر از ابعاد آشپزخانه برای انتخاب رنگبندی ام دی اف (MDF) به آن باید توجه کرد میزان روشنایی و نورپردازی آشپزخانه ی شماست. اگر شما برای انتخاب رنگبندی ام دی اف (MDF) آشپزخانه ی خود طبق رنگ های تیره مد نظر دارید بهتر است در آشپزخانه ی خود فضایی پر نور و روشن داشته باشید.

 

قیمت کابینت آشپزخانه هایگلاس

استفاده از رنگ خاکستری روشن در رنگبندی ام دی اف (MDF)

طبق بررسی هایی که دکوراتورها داشته اند به این نتیجه رسیده اند که رنگ خاکستری سفید از رنگ های روشن و محبوبی است که در انتخاب رنگبندی ام دی اف (MDF) از آن استفاده می کنند. رنگ خاکستری روشن دارای تم خنثی است و به خاطر همین به راحتی با رنگ های دیگر هماهنگ می شود فضای دکوراسیون آشپزخانه ی شما را ایده آل می کند.

کابینت مدرن سفید

استفاده از رنگ کرم مایل به زرد در رنگبندی ام دی اف (MDF)

اگر شما برای رنگبندی ام دی اف (MDF) آشپزخانه ی خود از رنگ کرم مایل به زرد استفاده کنید حس مدرن بودن را در فضای آشپزخانه ی خود ایجاد می کنید. جالب است بدانید که استفاده از رنگ کرم مایل به زرد در رنگ بندی ام دی اف (MDF) آشپزخانه بسیار مناسب است زیرا اشتها آور است.

 

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2017

استفاده از رنگ فندقی در رنگبندی ام دی اف (MDF)

استفاده از رنگ فندقی در رنگبندی ام دی اف ام دی اف (MDF) آشپزخانه ی شما باعث حس گرما و صمیمیت می شود. فقط با این نکته را مد نظر خود قرار بدهید که استفاده از رنگبندی ام دی اف ام دی اف (MDF) با رنگ فندقی در آشپزخانه ی پرنور و روشن بازه ی بهتری نسبت به آشپزخانه ی کم نور ایجاد خواهد کرد.