کابینت ممبران

رنگ سفید در کابینت آشپزخانه

رنگ سفید در کابینت آشپزخانه

 

 

از پرطرفدارترین کابینت ها در بین مردم جهان کابینت سفید رنگ است. رنگ سفید بخاطر شیکی و سادگی خاصی که دارد مورد توجه عموم مردم قرار میگیرد، به همین خاطر در این مقاله به بررسی رنگ سفید کابینت آشپزخانه می پردازیم.

 

کابینت

کابینت

هر آشپزخانه ای سبک طراحی متفاوتی را دارند، برخی از آنها مدرن هستند و امروزی، برخی کوچک و برخی دیگر بزرگ، با وجود تمام این تفاوت و اختلاف ها، در بین تمام این آشپزخانه ها یک چیز یکسان است، کابینت سفید رنگ، ویژگی یکسان بیشتر اشپزخانه ها می باشد.

 

آشپزخانه های فوق العاده شیک با کابینت سفید

کابینت آزمایشگاه

کابینت آزمایشگاه

آشپزخانه ای که کاملا سفید باشد فضایی بسیار مناسب را برای استفاده از عناصر رنگارنگ و ایجاد تضاد در دکوراسیون فراهم می کند. البته آشپزخانه های مدرن و کلاسیک با کابینت های سفید خود به اندازه کافی زیبا و شکیل هستند و نیازی به اضافه کردن رنگ های دیگر نیست اما بعضی از افراد ترجیح می دهند رنگ های دیگر مانند قهوه ای، مشکی و زرشکی را برای جذابیت بیشتر در ترکیب با رنگ سفید استفاده کنند.

 

قیمت کابینت لترون

قیمت کابینت لترون

اگر ظاهری کاملا سفید می خواهید بهتر است کابینت سفید آشپزخانه خود را با کفپوش های سرامیکی سفید رنگ براق ترکیب کنید. و افرادی که ظاهری متنوع تر می خواهند  کفپوش های چوبی بهترین انتخاب و گزینه برای آنها می باشد. افرادی که به رنگ سفید در طراحی آشپزخانه خود علاقه بسیار زیادی دارند میتوانند تمامی اجزای آشپزخانه خود را مانند صندلی و دیوارها و حتی سرامیک های کف را نیز یکدست سفید انتخاب کنند.

 

کابینت در آشپزخانه های کوچک و رنگ سفید

قیمت کابینت جزیره

قیمت کابینت حزیره

اگر فضای داخلی آشپزخانه شما بسیار کوچک است استفاده از رنگ سفید بهترین گزینه ی انتخابی برای شما می باشد زیرا رنگ سفید فضا را بزرگ تر نشان میدهد و همچنین میتوانید تمامی وسایل های آشپزخانه را به صورت توکار کار کنید تا جای کمتری را اشغال کنند.

اگر در آشپزخانه خود برای کابینت ها از رنگ سفید انتخاب کرده اید بهترین فرصت است تا دیوار بین کابینت و دیوار پشت ماشین ظرفشویی و ماشین لباس شویی را با مدلی متفاوت طراحی کنید.

قیمت کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران

کابینت با ترکیب رنگ سفید و رنگ های دیگر در طراحی آشپزخانه

کابینت آشپزخانه هایگلاس

کابینت آشپزخانه هایگلاس2

برای جلوه زیبا تر در آشپزخانه میتوانید در کنار رنگ سفید رنگ دیگری را نی ترکیب کنید مثلا رنگ زرد، رنگ زرد در کنار رنگ سفید جلوه ی بسیار خاصی دارد مثلا میتوانید قسمتی از  پنجره آشپزخانه و چارچوب ها را با رنگ زرد طراحی کنید همچنین وسایل کوچکی نظیر لیوان قفسه ها و وسایل های تزیینی را مینوان رنگ زرد انتخاب کرد تا ترکیب خاصی را به آشپزخانه بدهد.

 

قیمت کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران