کابینت جزیره

روش های نگه داری از کابینت ام دی اف

روش های نگه داری از کابینت ام دی اف

 

 

در زیر به تعدادی از مهم ترین نکات و روش های نگه داری از کابینت ام دی اف پرداخته ایم همراه ما باشید

  1. برای تمیز کردن کابینت های ام دی اف بهتر است از یک اسفنج مرطوب استفاده شود و بهتر است از شویند های اسیدی استفاده نکنید زیرا استفاده از این موارد اسیدی به کابینت های ام دی اف آسیب جدی می زند.

 

کابینت

کابینت

 

  1. برای خشک کردن دستمال های خیس آشپزخانه آن ها را بر روی درب های کابینت و یا دستگیره های آن آویزان نکنید زیرا رطوبت باعث آسیب رسانی جدی به آن ها می شود.

 

  1. برای تمیز کردن درب کابینت های ام دی اف مراقب باشید تا مواد شوینده و آب وارد درزهای آن ها نشوند، زیرا نفوذ آب به مرور زمان باعث ایجاد باکتری و کپک زدگی درب های کابینت می شود.

 

  1. درب های کابینت های ام دی اف دیواری را باز نگذارید، زیرا بخار و گرمای حاصل از پخت و پز در آشپزخانه باعث آسیب رساندن به آن ها می شود.
کابینت ممبران

کابینت ممبران

  1. برای پاک کردن جای لک ها و انگشت ، جوهر و ماژیک هرگز از مواد شوینده ای مثل  وایتکس یا الکل صنعتی به طور مستقیم استفاده نکنید زیرا این مواد به طور جدی به سطح رو کش دار ام دی اف آسیب می رساند. برای تمیز کردن کابینت بهتر است این نوع مواد شوینده را با آب رقیق کرده و سپس مورد استفاده قرار دهید.
کابینت

کابینت

  1. صفحات کابینتی که از جنس کورین که همان سنگ مصنوعی می باشند آنتی باکتریال بوده و مقاومت بسیار بالایی را در برابر ضربات و گرما دارند، اما در بعضی از مواقع بنا به درخواست مشتری به خاطر ارزان تر شدن قیمت کابینت، برای صفحات کابینت از همان جنس درب کابینت استفاده می کنند که قطعا مقاومت این صفحات به اندازه ی صفحات کابینت های شرکتی نمی باشد.

 

به توضیحاتی در رابطه با صفحه های شرکتی و صفحه های کورین می پردازیم:

قیمت کابینت کلاسیک

قیمت کابینت کلاسیک

  • از قرار دادن نان و دیگر مواد غذایی بر روی کابینت ام دی اف برای برش آن ها جدا خودداری کنید.
  • از تراشیدن و شستشوی لک ها و غذاهای ریخته شده خشک بر روی صفحه ی ام دی اف با مواد شوینده ی اسیدی جدا خودداری نمائید.
  • از جمع شدن آب در اطراف سینک و گوشه کنارهای به مدت شمان طولانی جلوگیری کنید و در صورت جمع شدن آب آن ها را با دستمالی خشک جمع کنید، زیرا در طولانی مدت باعث پوسیدگی در کابینت ها می شود.
  • توصیه می شود ظروف داغ را مستقیما روی صفحه کابینت قرار ندهید زیرا باعث آسیب رسانی به صفحات آن می شود.