کابینت آشپزخانه مدل جدید

ساخت کابینت فلزی

ساخت کابینت فلزی

 

ساخت کابینت فلزی  که در غرفه فروشندگان در ماه های آستین آنتیک، قبل از اینکه ما آن را خریداری کنیم، نشستیم. آن را پر کردیم و در مقابل جلوی آن قرار گرفتیم و حتی مطمئن نبودیم که در ابتدا برای فروش بود. به اعتقاد ما از ساخت و ساز و رنگ، ما معتقدیم که یک کابینت فلزی ذخیره سازی به نوعی در فروشگاه ماشین نظامی وجود دارد. پس از دیدن اینکه فقط جمع آوری گرد و غبار بود، ما یک پیشنهاد را پیشنهاد دادیم و پذیرفتیم.

قیمت کابینت لترون

قیمت کابینت لترون

 

نکته: اگر آیتم مورد نظرتان را در یک مغازه پرنعمت میبینید اما نمیخواهید قیمت کامل را بپردازید، آن را یادداشت کنید. اگر بعد از چند ماه در غرفه فروشندگان نشسته باشید، شانس خوبی است که آنها آماده تخفیف قیمت برای پاک کردن فضای موجودی جدید هستند. حتما ذکر کنید که می دانید برای مدت زمان زیادی نشسته اید.

قیمت کابینت لترون

قیمت کابینت لترون

این کابینت فلزی در هفت پا بلند و با ساخت فولاد سنجی سنگین، یک ترفند برای حرکت بود. راجر و من بچه های نسبتا قوی هستند، اما … yeesh. قبل از انتقال آن به خانه، ما آن را در carport قرار می دهیم. هدف ما این بود که بخش بزرگی از تقسیم های کوچک و همچنین چندین کابینت را به منظور ایجاد فضای برای موارد بزرگتر حذف کنیم. من همچنین مجبور شدم نحوه پاکسازی واحد را بفهمم. این خیلی سنگین تر بود و من نمی خواستم آن را به خانه منتقل کنم تا به گربه، سگ یا راجر کمک کند.

کابینت جزیره

کابینت جزیره

من به سرعت متوجه شدم که هر تقسیم کننده در پنج مکان جداگانه نصب شده است و پیچ و مهره ها با هم زنگ زدند. این یک فریب بود که دستم را به این جیب ها فشار می داد، بجز اینکه در ابزارها نصب شده بود و آنها را بدون اینکه قادر به دیدن آنچه انجام می دادم انجام دهند. من پیدا کردم یک زن و شوهر از ابزارهای مفید – پیچ گوشتی افست و چرخ دنده جمع و جور – اما فرایند از بین بردن چندین پیچ و مهره های زنگ زده و صد پوند فولاد ساعت. من خوش شانس بودم که من در مورد واکسیناسیون تانتانسم به روز شده بودم، زیرا برای اطمینان به قفسی ها می رسیدم.

 

قیمت کابینت آشپزخانه هایگلاس

قیمت کابینت آشپزخانه هایگلاس

پس از گذراندن هشت ساعت از بین بردن تمام پانل ها (و اجازه دادن به همسایگان من می دانم که من، در واقع، هر کلمه لعنت را می دانم)، راجر صرف چند ساعت دیگر از تمیز کردن خاک و زنگ زدگی، و سپس پوشش سطوح موم برویاف روشن موم.

قیمت کابینت مدرن

قیمت کابینت مدرن

با استفاده از موم مبلمان مانند Briwax در سطح فلز، آن را حفاظت و مهر و موم می کند. بهترین کار این است که فرآیند پیری را متوقف کند، به طوری که رنگ هایی که از بین رفته اند ادامه نخواهد داشت و زنگ موجود گسترش نخواهد یافت. اشیاء فلزی قدیمی که به خانه می آیند می توانند یک ظرف غذا ایجاد کنند؛ این یک راه برای اضافه کردن این قطعات شخصیت بسته به خانه خود را بدون گرد و غبار و باقی مانده است. اطمینان حاصل کنید که از موم پاک استفاده کنید!

کابینت فلزی درب ام دی اف

کابینت فلزی درب ام دی اف

برای محافظت از واحد به دیوار در اتاق خواب ما برای اولین بار دو بخش از 1 “x4” کاج را به دیوار نصب کردیم. من به ستون های دیواری پیچ با پیچ اختصاص داده شده برای کابینت آشپزخانه پیچ. پس از آن، من یک پایه ساده برای واحد از یک ورق چوب پیچیده شده در فندق خاکستری ساخته شده برای جلوگیری از لبه های فلزی خسته کننده از حفاری به طبقه های چوبی. پشت کابینت دارای یک شبکه از سوراخ های پیش رفته بود، بنابراین من از کسانی که برای اجرای پیچ به چوب چوب دیوار استفاده می شود.