کابینت جزیره

قیمت کابینت فلزی درب ام دی اف

قیمت کابینت فلزی درب ام دی اف چقدر است ؟

قیمت کابینت فلزی درب ام دی اف چقدر است ؟

 

کابینت فلزی درب ام دی اف یک کابینت ارزان برای کسانی است که بودجه کافی برای یک کابینت ام دی اف ندارند.

با کابینت فلزی درب ام دی اف میتوانند ظاهر یک کابینت ام دی اف را به آشپزخانه خود بیاورند.

قیمت کابینت فلزی درب ام دی اف نسبتا ارزان است .

قیمت کابینت جزیره

قیمت کابینت جزیره

 

کابینت

کابینت

 زیباترین و جدیدترین مدل های کابینت فلزی ساده

 

گذشته در تمامی آشپزخانه ها از کابینت های فلزی استفاده می شد. اما به مرور زمان این مدل کابینت ها جای خود را به کابینت های ام دی اف و دیگر کابینت های پیشرفته دادند. به دلیل اینکه که کابینت های فلزی پس از گذشت مدتی دچار زنگ زدگی و پوسیدگی می شدند. و از آن جایی که کابینت ها نقش بسیار مهمی در زیبایی خانه و بخصوص آشپزخانه دارند،  زنگ زدگی و پوسیدگی کابینت های فلزی باعث می شد که این مدل از کابینت ها طرفداران خود را از دست بدهند و یا طرفدارانش به حداقل برسند.

 

قیمت کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران

با این حال هنوز هم این کابینت ها به دلیل هزینه پایین و کم نسبت به دیگر مدل های کابینت، طرفداران ویژه خود را دارند. امروزه طرح های بسیار زیبا و جذاب از کابینت های فلزی وجود دارند که با مدل کابینت های چوبی در رقابت هستند. این مدل کابینت ها علاوه بر اینکه هزینه ی کم دارند با کیفیت هم هستند و در برابر رطوبت بسیار مقاوم ترند.

مدل کابینت آشپزخانه ایرانی

مدل کابینت آشپزخانه ایرانی

 

با اندازه ها و رنگ های مختلف و متنوعی میتوان کابینت های فلزی را ساخت. به خاطر همین تنوع بالا به راحتی می توان آن ها را با دکوراسیون کامل آشپزخانه هماهنگ و ست کرد. این مدل کابینت ها برای هر آشپزخانه ای با متراژ کوچک یا بزرگ مناسب است و در صورتی که در معرض رطوبت شدید نباشند عمر طولانی خواهند داشت. با اینکه استفاده از این مدل کابینت ها بسیار کاهش پیدا کرده است اما  تنوع و زیبایی آن ها امروزه باعث شده است تا افراد هنوز هم به آن گرایش پیدا کنند.

طرح کابینت آشپزخانه

طرح کابینت آشپزخانه

نمونه های شیک و مدرن مدل کابینت فلزی طرح چوب

کابینت آشپزخانه مدل جدید

کابینت آشپزخانه مدل جدید2

بسیاری از افراد هستند که کابینت های چوبی را برای آشپزخانه های خود ترجیح میدهند، اما برای اینکه هزینه این مدل کابینت ها بسیار بالا است، در تهیه کردن آن ممکن است به مشگل برخورد کنند. علاوه بر این کابینت های چوبی برای مناطق مرطوب و آشپزخانه های خیلی بزرگ مناسب نیست و به سرعت تخریب و از بین میروند. امروزه میتوان به این منظور از کابینت های فلزی طرح چوب استفاده کرد. این مدل کابینت ها علاوه بر ایکه هزینه ی کمی دارند، به اندازه ی کابینت های چوبی نیز زیبایی دارند.

کابینت آشپزخانه قیمت

کابینت آشپزخانه قیمت

باتوجه به مطالب بیان شده  اگر شناخت کافی نسبت به کابینت های فلزی پیدا کنید متوجه خواهید شد که این نوع کابینت ها زیبایی آشپزخانه را دوچندان برابر میکند، همچنین  این مدل کابینت برای کابینت های بزرگ مناسب هستند.

کابینت

کابینت

در پایین به لیست قیمت کابینت های فلزی به طور تقریبی میپردازیم:

 

  • کابینت بدنه فلز با رنگ استاتیک و درب MDF ترک 650000 تومان
  • کابینت بدنه فلز با رنگ استاتیک و درب MDF اتریش 550000 تومان
  • کابینت بدنه فلز با رنگ استاتیک و درب MDF براق 750000 تومان
  • کابینت بدنه فلز با رنگ استاتیک و درب روکش PVC 500000 تومان
  • کابینت بدنه فلز با رنگ استاتیک و درب تمام PVC 750000 تومان