طرح کابینت آشپزخانه

معرفی انواع ام دی اف به همراه ویژگی های آنها

معرفی انواع ام دی اف به همراه ویژگی های آنها

 

 

ام دی اف های انواع مختلفی دارند که می توان آن ها را به چند دسته تقسیم کرد که یکی از آن ها تخته فیبر های نیمه سنگین می باشد که دارای خواص معمولی و ویژه می باشند. یکی دیگر از نمونه های ام دی اف تخته های صنعتی می باشند. در زیر به شرح موارد استفاده آن ها پرداخته ایم.

 

  1. ام دی اف های نازک

این نوع از تخته های بسیار نازک بوده و کاربرد های گوناگونی را دارند، از موارد کاربرد آن ها برای کف کشوها، پشت کابینت و رویه درها، صنایع اتوموبیل سازی و… می باشند.

کابینت فلزی درب ام دی اف

کابینت فلزی درب ام دی اف

  1. ام دی اف های ضخیم

ضخامت ام دی اف های ضخیم نزدیک به 45-30 میلی متر و 60-45 میلی متر می باشد. این نوع از ام دی اف ها برای ساخت سازه های معماری، پایه های میز، رویه کاری کابینت و دیگر مواردی که در ساخت آن ها ام دی اف های ضخیم مورد نیاز می باشند.

 

کابینت مدرن

کابینت مدرن

  1. ام دی اف های مقاوم در برابر رطوبت

ام دی اف هایی که خاصیت ضد رطوبتی دارند برای مناطق که دارای رطوبت 80% می باشند مورد استفاده قرار میگیرند. همه ی ویژگی های مثبتی که در همه ی تخته های ام دی اف موجود می باشد در این تخته ها نیز موجود می باشد اما این تخته های دارای استحکام بیشتری بوده و موارد کاربرد آن در کابینت های ظرفشویی، کفپوش ها، حمام و دستشویی و… می باشد.

کابینت آشپزخانه مدل جدید

کابینت آشپزخانه مدل جدید3

  1. ام دی اف های مقاوم در برابر حشرات و قارچ ها

این نوع ام دی اف ها بیشتر برای کفپوش ها، پارتیشن ها، قفسه فروشگاه ها و… مورد استفاده قرار می گیرند و دارای مواد ضد حشره و قارچی می باشند که از حمله ی آفات و حشرات جلوگیری می کند و دارای دوام بالایی می باشد.

قیمت کابینت کلاسیک

قیمت کابینت کلاسیک

  1. ام دی اف با وزن های سبک و پایین

این نوع از کابینت ها برای مواردی که نیازمند به وزن کم و استحکام پایین بوده مورد استفاده قرار می گیرد، یکی مزیت های تخته های سبک عایق صدا بودن آن ها است. موارد کاربرد این تخته ها ساخت غرفه های نمایشگاهی، ساخت پروفیل های تزیینی و… می باشند.

 

  1. ام دی اف با روكش هایی تزیینی

روکش کردن ام دی اف یکی از خدمات ضروری برای ارائه به مشتری ها می باشد، بیشتر کارخانه های ام دی اف دارای خطوط روکشی هستند. انواع روکش ام دی اف عبارتند از: روکش های هایگلاس، روکش های ملامینه، روکش های چوبی کاغذی و…

قیمت کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران

  1. ام دی اف های انعطاف پذیر

از طریق یک فرآیند شیمیایی و با کمک ترکیبات الکالاین می توان به ام دی اف ها خاصیت انعطاف پذیری داد.