کابینت جزیره

نکات نگهداری کابینت فلزی

نکات نگهداری کابینت فلزی

 

آن استفاده می شود که فولاد ضد زنگ یک برنامه صنعتی بود. خیلی بیشتر نیست اول، فولاد ضد زنگ از طریق لوازم خانگی به آشپزخانه ها راه یافت. سپس ما آن را دیدیم که ظاهر شدن در آشپزخانه گاه به گاه و یا آشپزخانه محیط. در حال حاضر، کابینت های فولادی ضد زنگ در حال ظهور در اینجا و آنجا در طرح های آشپزخانه معاصر و مدرن است.

قیمت کابینت جزیره

قیمت کابینت حزیره

مشکل این است که بسیاری از این پیشرفت های فولاد ضد زنگ ارزان تر از همتایان استاندارد خود هستند، که می تواند مشتریان با درآمد ناچیز را از حلقه سبک کنار بگذارد. نه دیگر!

 

 

جادو آشپزخانه هیجان زده شده است اعلام کرده است که ما یک سبک درهای سبک لامینتیک داریم که به نظر می رسد درست مانند فلز – اما بدون برچسب قیمت گران تر. این یک ورقه ورقه نگهدارنده است (شرطی که توجه شما را جلب کرد!) و با هسته درجه بندی مبلمان ساخته شده است، بنابراین شما یک بدن جامد و سنگین را تضمین می کنید که می تواند بیش از سهم عادلانه خود را از لباس های آشپزخانه روزانه و پاره کند.

 

کابینت جزیره

کابینت جزیره

از همه مهمتر، پایان لمینیت فولاد براق برای بازسازی کابینت و ساخت کابینت فلزی جدید نیز در دسترس است. در صورتی که با مزایای استفاده از کابینت فلزی آشنا نباشید (توصیه می شود که آیا اصلاحات شما یک طرح مشابه را حفظ خواهد کرد) ادامه مطلب درباره کابینت فلزی Refacing در اینجا.

 

کابینت فلزی درب ام دی اف

کابینت فلزی درب ام دی اف

در عین حال، در اینجا برخی از ایده هایی در مورد چگونگی پیاده سازی درب کابینت فلزی براق فلزی در آشپزخانه جدید شما ارائه شده است.

 

کابینت آشپزخانه فلزی

کابینت آشپزخانه فلزی

 

تمیزکننده آشپزخانه آشپزخانه ممکن است تصمیم بگیرد که برای طلا یا فلز فولاد – و این پایان برای تمام کیت و کابودل را انتخاب کنید. با این حال، آنها همچنین به نظر می رسد بزرگ در هنگام استفاده از درب های بالای کابینت و یا بالا. این ایجاد چیزی است که ما آن را یک آشپزخانه دوتایی می نامیم. درب ورقه ورقه براق شما به نظر می رسد نور و روشن است، بنابراین شما می توانید آنها را با استفاده از پایان تیره تر برای کابینت های پایین تر خود را در نظر بگیرید. یک رویکرد دوگانه ای، علاقه ویژوال را ایجاد می کند و همچنین می تواند برای تعادل سایر مشخصات طراحی مانند رنگ مشکی و یا رنگ های مخلوطی بین دیوارهای زندگی در یک طرح طبقه باز استفاده شود.

 

طرح کابینت آشپزخانه mdf

طرح کابینت آشپزخانه mdf

گاهی اوقات، خوب است تا یکنواختی یک “دیوار کابینت” را از بین ببریم. اگر شما یک منطقه از آشپزخانه خود را که به نظر می رسد کابینت فلزی سنگین، در نظر بگیرید شکسته شدن آن را با یک درب فلزی یا دو. ما اغلب از درب شیشه ای کابینت استفاده می کنیم، اما شما باید مایل به نمایش محتویات کابینت باشید. با درب های کابینتی فولادی براق شده، ظروف سرباز یا مسافر خود را با خیال راحت می توانید از نظر پنهان کنید.

کابینت آشپزخانه ممبران

کابینت آشپزخانه ممبران

 

یکی از راه های مورد علاقه ما برای استفاده از کابینت های فولادی ضد زنگ در کنار هود فولاد ضد زنگ یا دیگر ویژگی های مکمل است. شما با زیبایی زیبایی با استفاده از Finish Finishing به دست می آورید، که ایجاد تغییر بین ویژگی های فولاد ضد زنگ و پایان کابینت غالب شما را به دست می دهد.

 

کابینت

کابینت

علاقه مند به دیدن درب های جدید ورق فولادی جدید خود را به صورت شخصی؟ بیا پایین و یا یک برنامه مشاوره با آشپزخانه سحر و جادو طراحی حرفه ای برنامه ریزی کنید.