کابینت آزمایشگاه

نکات کابینت فلزی و قابلیت های آن

نکات کابینت فلزی و قابلیت های آن

 

کابینت ام دی اف – کارآیی در یک محیط کار غیرمتعارف می تواند بسیار دشوار باشد. یک کابینت فلزی فایل، همچنین یک کابینت فلزی پرونده ای نامیده می شود، به شما کمک می کند تا یک فضای کاری رایگان را حفظ کنید تا بتوانید به وظایف دست کم تمرکز کنید.

کابینت

کابینت

 

دو نوع اصلی وجود دارد: کابینت فلزی فایل عمودی عمیق است و تا 3-4 جعبه قد بلند است، در حالی که کابینت فلزی فایل های جانبی گسترده تر است و اغلب تنها 2 جعبه قد بلند است. شما می توانید از چوب، فولاد و پلاستیک را انتخاب کنید، با هزینه و ظاهر تفاوت های اصلی است. شما همچنین می توانید کشویی که قفل است اگر شما نیاز به ذخیره اسناد که خصوصی و یا ارزشمند هستند.

 

کابینت

کابینت

جعبه ذخیره سازی یکی دیگر از گزینه ها برای سازماندهی و مخفی کردن فایل های اداری شما است. اکثر جعبه های ذخیره سازی از پلاستیک ساخته شده است، و آنها را برای دسترسی آسان و تنظیم مجدد آسان می کند. هر کاری که شما انجام می دهید، کابینت فلزی های اداری یک ابزار ضروری برای نگهداری سازمان یافته و ماندگاری می باشند.

 

 

 

کابینت فلزی های عمودی

کابینت جزیره

کابینت جزیره

ایده آل برای فضاهای کاری شلوغ و محدود است، یک کابینت فلزی فایل عمودی ویژگی های راحت کشویی کشویی را در کنار یکدیگر قرار داده است. عرض، عمق، ارتفاع و تعداد کشوها بین مدلها متفاوت است. هنگام خرید، به خاطر داشته باشید که به فضای کافی نیاز دارید تا بطری ها به طور کامل گسترش یابد. مانند کابینت فلزی های کابینت فلزی های مخصوص چاپ، کابینت فلزی های پرینت عمودی برای جابجایی فایل ها و اسناد تا اندازه قانونی (8.5 * 14) طراحی شده اند. کابین فایل های عمودی به طور معمول دارای تنظیمات دو کشو و سه کشو است.

 

 

کابینت فلزی فایل های جانبی

قیمت کابینت لترون

قیمت کابینت لترون

مانند کابینت فلزی های پرینت عمودی، کابینت فلزی های جانبی جانبی، یک ابزار ضروری برای حفظ یک فضای کاری سازمان یافته هستند. این نوع کابینت فلزی فایل گسترده تر از آن است که عمیق است و همراه با دو تا پنج کشوهای انباشته شده است.

 

کابینت

کابینت

پیکربندی ذخیره سازی جانبی اجازه می دهد تا دسترسی آسان به فایل های بیشتر در یک بار، اما فضای بیشتری از دیوار و دیوار را از کابینت فلزی فایل عمودی درخواست می کند. اگر فضای محدود در دفتر یا محل کار شما محدود باشد، خرید یک مدل دو جداره را در نظر بگیرید. ساخته شده به پایین به زمین، این سبک به راحتی متناسب با جداول و میزها متناسب با فضای طبقه برای استفاده های دیگر است

 

 

کابینت فلزی

قیمت کابینت جزیره

قیمت کابینت حزیره

انتقال محتویات یک کابینت فلزی پرینت نه تنها مشکل است، بلکه بالقوه خطرناک است. کابینت فلزی کاملا لود شده می تواند بسیار سنگین و تقریبا غیرممکن باشد. کابینت فلزی های قابل حمل، مانند جعبه های ذخیره سازی پلاستیکی، می توانند روند انتقال فایل ها را از یک مکان به مکان بسیار ساده تر و ایمن تر انجام دهند. کابینت فلزی های استاندارد کپی با چرخ ها فایل های متحرک را راحت تر می کند. در نظر بگیرید که قبل از انتخاب کابینت فلزی اداری برای دفتر خانه خود، فایلهای خود را قبل از انتخاب قرار دهید.> فروشگاه کابینت فلزی فروشگاه موبایلStorage٪ 20 Boxes

 

 

جعبه ذخیره سازی در کابینت فلزی

طرح کابینت آشپزخانه mdf

طرح کابینت آشپزخانه mdf

جعبه ذخیره سازی شبیه به کابینت فلزیهای فایل عمودی و جانبی است که برای ذخیره کردن اسناد تا اندازه قانونی طراحی شده اند. اما بر خلاف کابینت فلزی های فایل، جعبه های ذخیره سازی به طور معمول واحد جداگانه جدا می شوند. به طور کلی، آنها از مواد سبک مانند کارتن یا پلاستیک ساخته شده است. این باعث می شود آنها به راحتی سازماندهی و دسترسی به طور منظم. جعبه ذخیره سازی چندگانه همان نوع اغلب می تواند در پشته صرفه جویی در فضا یا در کنار آن برای دسترسی راحت تر تنظیم شود. به جای آن، آسان است که یک جعبه ذخیره سازی مجزای زیر یک میز اداری یا یک قفسه را آزاد کنید تا فضای اتاق را بپوشانید.

 

کابینت آشپزخانه هایگلاس

کابینت آشپزخانه هایگلاس2

ذخیره سازی مدولار یک راه حل مناسب برای ذخیره کردن مواردی است که به نظر می رسد بی حد و حصر موارد غیر اداری آفیس که در طول زمان به دست می آید. این واحدهای پلاستیکی را می توان در ساختارهای مختلف انباشته و مرتب کرد، اما آنها حاوی دونده ها برای بستن فایل ها نیستند. برخی از واحدهای دارای کشویی های خروجی برای دسترسی آسان، در حالی که دیگران از بالا بار می کنند

 

 

کابینت فلزی فایل مقاوم در برابر آتش

کابینت آشپزخانه مدل جدید

کابینت آشپزخانه مدل جدید3

اگر پرونده های مهم یا صرفه جویی در هزینه های کاغذی دارید، باید سرمایه گذاری در کابینت فلزی فایل های مقاوم در برابر آتش را در نظر بگیرید. بسیاری از مدل ها به مدت یک ساعت حفاظت از آتش تا 1700 درجه فارنهایت را رتبه بندی می کنند. این شامل محافظت از رسانه های الکترونیکی شما مانند CDs / DVDs، درایوهای USB و کارت حافظه است. این واحدها همچنین برای محافظت از فایل های شما از اسپری کن ها و اسپری آب طراحی شده اند. علاوه بر فایل های حیاتی، شما همچنین می توانید از اسناد اصلی مانند قراردادهای امضا شده و هر پول نقد در دست نگهداری کنید.

 

نکات کابینت فلزی

 

کابینت آشپزخانه ممبران

کابینت آشپزخانه ممبران

پیکربندی ذخیره سازی را به بهترین وجه مناسب هر دو نیاز ذخیره سازی و فضای کاری خودتان را تعیین کنید

اندازه گیری نقطه ای که در آن قصد دارید کابینت فلزی جدید خود را جای گذاری کنید، حصول اطمینان از اینکه اتاق به طور کامل باز شود

اگر انتظار دارید که نیازهای شما رشد و تغییر می کند، ذخیره سازی فایل های چند منظوره را انجام دهید

یک رنگ و سبک را انتخاب کنید که مطابق با مبلمان اداری خانه شما باشد

نیازهای امنیتی خود را در نظر بگیرید