قیمت کابینت جزیره

همه چیز درباره کابینت آشپزخانه

همه چیز درباره کابینت آشپزخانه

 

 

آشپزخانه یکی از اصلی ترین مکان های یک ساختمان بخصوص ساختمان ها ی مسکونی محسوب میشود. حال مهم ترین جزء و عنصردر آشپزخانه کابینت میباشد. خانم ها بیشترین وقت خود را در این محل سپری میکنند و همچنین تمامی اعضای خانواده نی به طور مستقیم با آن در ارتباط هستند. بنابراین این جزء از آشپزخانه باید دارای طراحی خاص و مناسب باشد تا علاوه بر رفع نیازها ی خانواده طبق سلیقه آنها نیز باشد.

 

 

قیمت کابینت پی وی سی

قیمت کابینت پی وی سی

کابینت ام دی اف MDF

 

کابینت MDF ام دی اف : امروزه  در طراحی و انتخاب کابینت آشپزخانه از قبیل نوع جنس و چیدمان تمامی اعضای خانواده درگیر هستند.تنوع زیاد در جنس و رنگ و در عین حال وجود قیمت های متفاوت موجب سردرگمی میشود و انتخاب را برای خانواده کمی دشوار میکند. مطالب زیر شما را کمک میکند تا انتخاب برای شما آسان تر شود

 

انواع کابینت از لحاظ جنس به دو دسته تقسیم میشود:

 

کابینت آزمایشگاه

کابینت آزمایشگاه

کابینت فلزی: این نوع کابینت از دیرباز در ایران رایج بوده است زیرا جنسی ماندگار و ارزان دارد اما به مرور مصرف آن رو به نزول است. زیرا  انواع جنسهای جدید وارد بازار شده اند.

 

کابینت ام دی اف: این نوع کابینت سالیانی است که به عنوان کابینتی لوکس مورد استفاده مردم قرار گرفته شده است زمانی وجود کابینت ام دی اف در هر خانه ای برای آن خانه مزیتی محسوب میشد و حتی باعث افزایش قیمت خانه نیز میشد اما امروزه نبود آن در هر خانه ای موجب حیرت است!

کابينت های پی وی سی:این نوع از کابینت تازه وارد بازار شده است با ابنکه درب این نوع کابینت از ام دی اف است ولی هنوز جایگاه ویژه ای در این صنعت باز نکرده است و هنوز نتوانسته رقیب جدی برای ام دی اف باشد.

قیمت کابینت مدرن

قیمت کابینت مدرن

کابينت هاي ام دی اف از لحاظ جنس روکش و قيمت به چند دسته تقسيم مي شوند:
– کابينت های  تمام ام دي اف که درب و بدنه ام دي اف دارند که با توجه به مارک ام دی اف (ايراني يا خارجي) قیمت های متفاوتی دارند.
– کابينت با بدنه نئوپان و درب ام دي اف که در اين نوع کابينت براي پايين آوردن قيمت ، بدنه آن را از نئوپان مي سازند که در اين حالت ظاهرا با ام دی اف فرقي ندارد ولي در باطن چيز ديگريست و استفاده از آن پيشنهاد نمي گردد زیرا نئوپان کیفیت چندان بالایی ندارد.
– کابينت ام دي اف با درب پروفيل: پروفيل ابزار پيش ساخته اي است که بنا به نياز بصورت قاب درآمده و درون قاب يک ام دي اف 8 ميل يا پروفيل 8 ميل استفاده شده و تشکيل درب مي دهند.

کابینت آشپزخانه هایگلاس

کابینت آشپزخانه هایگلاس1

– بدنه ام دی اف درب هايگلاس براق: ام دي اف هايگلاس همان ام دی اف است که روکش آن نوعي پلاستيک براق است امروزه خواهان بسيار زيادي پيدا کرده است ولي استفاده از آن نياز به مراقبت ويژه ای دارد زيرا روکش آن نسبت به اشياء تيز و ضربه مقاوم نيست و بر روي آن خط و خش ایجاد مي کند.

کابینت آشپزخانه فلزی

کابینت آشپزخانه فلزی

– درب روکش پی وی سی: در اين حالت ام دی اف خام بوسيله روکش هاي پي وي سي توسط دستگاه پرس روکش داده مي شود اين حالت موقعي استفاده مي شود که بخواهيم نقشهايي توسط سی ان سی روي ام دی اف بتراشيم و سپس آنرا روکش دهیم.