ویژگی های کابینت فلزی

ویژگی های کابینت فلزی

 

کابینت فلزی – کابینت های آشپزخانه با کیفیت بالا باید خیره کننده باشند و حداقل بیست یا سی سال نگهداری کارآمد و آسان برای استفاده داشته باشند. اما بسیاری از مردم مشکلات زیست محیطی را خیلی زودتر از این می دانند، از جمله مسائل مربوط به درب های کشیده شده، سفت شدن، کشیدن رو به رو، چهره های خراشیده و دندانه دار، لولا های سست و جعبه های جعبه ای. این مشکلات به دلیل کمترین کیفیت ساخت کابینت ها رخ می دهد.

 

کابینت ام دی اف

نه تنها کابین های کم کیفیت منجر به مسائل کاربردی و زیبایی شناختی برای صاحب خانه ها می شوند، بلکه هزینه های نصب شده و تعمیر و نگهداری نیز بیشتر از انتظار می رود. به منظور خرید هوشمند و جلوگیری از مشکلات در جاده، به دنبال ویژگی های زیر از ساخته شده با کیفیت بالا کابینت.

 

  1. ساخت و ساز تمام تخته سه لا کابینت فلزی

جعبه های کابینت معمولا از تخته سه لا یا تخته خرده ساخته شده اند. قویترین کابینت ها دارای طرفهای تک طرفه و پشتی هستند که در حین تحویل و نصب نصب می شوند، وزن صندلی های سنگین را حفظ می کنند و در برابر آسیب های رطوبت مقاومت می کنند. تخته خرده چوب یک جایگزین ارزان قیمت است. آن آسیب پذیر است به آسیب رساندن از رطوبت و خرد کردن، و همچنین دشوار تعمیر رعد و برق در پیچ و اتصالات.

 

مدل کابینت آشپزخانه ایرانی

مدل کابینت آشپزخانه ایرانی

کابینت فلزی -ساخت تخته سه لا در مقابل تخته خرده چوب

ساخت کل سازه (APC)

تخته سه لا دارای قدرت بیشتری با پیچ، اتصال دهنده ها و چسب از تخته خرده چوب است. تخته سه لا با لایه های چوبی ساخته شده است که هر دو در طول و عرضی به گونه ای ساخته می شود که تخته سه لا را قوی تر می کند. تحمل نسبت به رطوبت بسیار بالاتر از تخته خرده چوب است، که یکی از ویژگی های کلیدی در نظر گرفتن مناطق با غرق، مخلوط و آب در حال اجرا است. تخته سه لا در طول دوره های طولانی بار می کشد، و همچنین بسیار مقاوم است به آسیب رساندن به مانند ضربه، خروج و dents.

 

کابینت جزیره

کابینت جزیره

 

کمربند کابینت فلزی

نام های مختلفی برای تخته خرده چوب وجود دارد: MDF، چوب ساخته شده، چوب سخت، تخته خرده چوب، تخته خرده چوب، و غیره. با این حال شما آن را می نامید، تخته خرده چوب با فشار دادن دانه های چوب با هم با درجه حرارت بالا با چسب ساخته شده است. این به طور معمول گسترش یا قرارداد نیست چون آب و هوا گرمتر یا سردتر می شود، اما بیشتر آسیب های ناشی از برخورد یا رطوبت است. ذرات سنگین هستند و قدرت فشرده در هر فوت مربع از تخته سه لا را ندارند. قفسه های کابینت Sagging اغلب نشانه ای از ساخت تخته خرده چوب رو به وخامت است.

 

 

  1. پانل های عقب ارتفاع کابینت فلزی

در اینجا سناریوی کابوس است. پس از یک روز کار طولانی به خانه برگشتید و آشپزخانه خود را در نزاع کامل پیدا کنید. تحت وزن پایدار صفحات، کاسه ها و عینک ها، کابینت های خود را تجزیه می کنند، جعبه ها از ریل های آویزان فلزی خود پاره پاره شده، پراکنده شیشه های پراکنده و قطعات سرامیکی در همه جا. شما باید جایگزین کنید، نه فقط برای کابینتها، بلکه برای تمام وسایل آشپزی با ارزش خود.

 

 

کابینت های افتاده از پانل های ضعیف پشتی منجر می شوند. ساخت و ساز کابینه بر قدرت و سهولت نصب تاثیر می گذارد. یک کابینه را انتخاب کنید که مطمئنا در آشپزخانه شما قوی و درست ایستاده است.

قیمت کابینت پی وی سی

قیمت کابینت پی وی سی

جامد و تخته سه لا کابینت فلزی

قویترین ساختار کابینت از یک پنل سنگین (3/8 اینچ یا بیشتر)، یک تخته کامل تخته سه لا، استفاده می کند. این پنل اجازه می دهد تا کابینه به طور مستقیم به ستون های دیوار در هر نقطه در کابینت متصل شود. از آنجا که قدرت تخته سه لا از بالا به پایین و از طرف به طرف دیگر گسترش می یابد، نیازی به بستن ریل وجود ندارد. اگر نیاز به برش برای قرار دادن سیم کشی یا لوله کشی، پشت به طور کلی یکپارچگی خود را حفظ خواهد کرد بدون تقویت اضافی.

قیمت کابینت لترون

قیمت کابینت لترون

 

روش های ارزان تر از پانل های نازک، ریل های آویزان فلزی و براکت ها، ریل ها و ساخت قاب تصویر استفاده می کنند. آنها تمام قسمت پشت را به طور کامل از بین می برند (بنابراین می توانید دیوار را ببینید) یا یک پانل چوب خرده 1/8 اینچ به ¼ اینچ اضافه کنید که ارتفاع کابینت است. اگر یک راه آهن نیاز به سیم کشی یا لوله کشی داشته باشد، تقویت اضافی لازم است.

 

تختخواب تاشو

تختخواب تاشو

  1. لولا نرم نزدیک کابینت فلزی

لولهای کابین یکی از مهمترین اجزای یک کابینت آشپزخانه هستند – شما نمیتوانید بدون آنها درب را باز کنید و بست کنید. لولهای ضعیف میتواند به مشکلاتی مانند درهای کابینت شما آسیب برساند و یا درهائی که فقط بسته نخواهد شد، منجر شود.

 

 

قیمت کابینت آشپزخانه هایگلاس

قیمت کابینت آشپزخانه هایگلاس

نرم و نزدیک، فولاد، لولا قابل تنظیم کابینت فلزی

 

لولای کابینت با کیفیتی دارد که در لایه فولادی پیچیده شده و نیکل ساخته شده است. لولا باید شش راه قابل تنظیم را داشته باشد: در داخل، از بالا و پایین و چپ و راست به طوری که لولا را می توان تنظیم کرد که درهای کابینه گسترش و قرارداد در طول تغییر فصلی.

CliqStudios Blum® Compact Blumotion، رهبر صنعت در تولید سخت افزار کابینت با کیفیت بالا، برای تمام لولا های درب های لولا پنهان با پوشش کامل و درپوش استاندارد را انتخاب کرده است. لولا ها نیاز به ایستادن در برابر استفاده ثابت دارند و لولاهای Blum® مورد آزمایش قرار گرفته اند و از نیازهای موسسه استاندارد ملی آمریکا برخوردار هستند.

قیمت کابینت مدرن

قیمت کابینت مدرن

لولهای دیگر کابینت فلزی

 

هزاران لولا برای سازندگان کابینت وجود دارد. از تولیدکنندگان کابینت که از لولاهای پایینی استفاده می کنند که تنها قابلیت تنظیم چهارگانه را دارند یا از محصول خود با یک گارانتی مادام العمر استفاده نکنید.

 

 

  1. کشوی زیرین و نرم، کشویی نرم می شود کابینت فلزی

کشوی کشویی با کیفیت بالا (همچنین به عنوان اسلاید شناخته می شود) برای حمایت از حرکات صاف و سکوت کابینت های کابین خود را در طول سال ها سخت استفاده می کند. وزن خود را پایین کشید، ضرورت بیشتری برای سرپیچ های سنگین. کاشی های ضعیف می تواند منجر به سفت شدن، سست کردن و یا کشیدن کابینت شود.

قیمت کابینت لترون

قیمت کابینت لترون

دیگر سیستم های کشویی کابینت فلزی

صدها سیستم و مکانیزم کشویی استفاده شده توسط سازندگان کابینت وجود دارد. یک ساختار معمول از فلز اپوکسی با غلطک پلاستیکی استفاده می کند. این مواد مورد استفاده قرار می گیرند. بالابرهای مرکزی و سوپاپها به ندرت دسترسی کامل را ارائه می دهند؛ در عوض، حدود 25 درصد از کشو در داخل کابینه باقی می ماند و به عقب کشو تبدیل می شود. کاشی های جانبی در سمت چپ باعث کاهش عرض کشو می شود، بنابراین فضای ذخیره سازی کاهش می یابد.

گلادیاتورهای جانبی به هیچ وجه نزدیک نیستند. در پایین مقیاس کیفیت، یک کلاسیک چوبی یا فلزی که به صورت مرکزی نصب شده است، کشویی از طریق یک بند پلاستیکی در کابینت است.

کابینت فلزی درب ام دی اف

کابینت فلزی درب ام دی اف

  1. جعبه های کشویی چوب سخت چوب کابینت فلزی

ساخت جعبه کشو شما ممکن است به نظر نمی رسد مهم است بیش از حد – این فقط یک جعبه، درست است؟ – تا زمانی که چهره جلو شکسته شود، یا کمربند شروع به خم شدن و کوبیدن می کند. مواد جامد کشویی و ساخت و ساز مشترک توجه مهم است از آنجا که مفاصل و پایانه های کشو هستند یکی از اولین چیزهایی است که به سقوط در cabinetry آشپزخانه کم پایان. ساخت و ساز با کیفیت پایین، معمولا با اساسی و مهر و موم اتصالات مهره دار، دارای قدرت اتصال مفصل گردنده نیست، جایی که طرف های جعبه کشو به صورت دندان متصل می شوند.

 

 

جعبه کشویی چوب الوار کابینت فلزی

کابینت آشپزخانه مدل جدید

کابینت آشپزخانه مدل جدید1

جعبه های چوب جامد چوبدستی با اتصالات دو طرفه و پایه سنگین تخته سه لا به دلیل پایداری طولانی مدت و زیبایی مفصل، استاندارد را برای کابینت های آمریکایی آمریکایی تنظیم می کنند. جعبه محفظه چوب با کیفیت بالا دارای دو طرف دیواره 5 یا 8 اینچ یا جامد افرا یا توس است. این دو طرف در مفاصل متصل به یکدیگر قرار می گیرند، جایی که قدرت اتصال از چوب به دست می آید. پایین کشوی تخته سه لا، که به طور کامل در چهار طرف در مفاصل داود (گهواره) قرار دارد، به صورت چسب و میخکوب می شود.

 

 

سایر مواد و ساخت و ساز کابینت فلزی

طیف گسترده ای از مواد و روش های ساخت و ساز برای سینی های کابینت استفاده می شود. تخته خرده چوب، تخته سه لا، فلز و پلاستیک مواد معمولی هستند. روش های ساختمانی بسیار متفاوت است. جعبه های کوچک با کیفیت با استفاده از مفاصل مچ پا یا خرگوش (بذر) با اشکال ثابت نگه داشتن دو طرف با هم. این ممکن است دارای کمربندهای کوچکتر باشد.

 

گوشواره و پایه معمولا از پلاستیک ساخته شده، اما گاهی اوقات چوب یا فلز است. این قطعات گوشه معمولا به هر گوشه ای برای نگه داشتن جعبه کابینت می چسبد، اما گاهی اوقات از چسب، پیچ یا ناخن استفاده می شود. مجتمع مسکونی بزرگتر می تواند مؤثر باشد، زیرا از بخش های بزرگتر کابینه پشتیبانی می کند.

  1. داخلی ملامین

در داخل کابینت آشپزخانه خود، از جمله قفسه ها، باید غیر متخلخل، تمیز کردن و تمیز باشد و به اندازه کافی سخت باشد تا زندگی کابینت ها بدون رنگ آمیزی، حباب کردن و یا پوشیدن نشان داده نشود. فضای داخلی رنگی، محتویات کابینت را آسان تر می کند. مواد سطح درونی شامل ملامین، لمینیت صاف و سخت است که به تخته سه لا، تخته خرده چوب و روکش چوب اعمال می شود.

 

 

طرح کابینت آشپزخانه

طرح کابینت آشپزخانه

ملامین کابینت فلزی

ملامین با دوام، مقاوم در برابر آتش، غیر قابل نفوذ به آب، مقاوم در برابر لکه ها است و می تواند با راه حل های قوی خانگی پاکسازی شود. به عنوان یک قفسه یا پوشش کابینت، آن را تمیز به راحتی تمیز کردن. ملامین نیز در تخته سفید، کاشی های کف، صفحات ضد آب و وسایل آشپزی استفاده می شود. در کابینت ها، به طور معمول در یک رنگ سبز نور، با ظاهر روشن و خنثی و کمک به روشن شدن داخلی کابینت، به پایان رسید.

 

کابینت آشپزخانه مدل جدید

کابینت آشپزخانه مدل جدید3

روکش چوب رنگ آمیزی کابینت فلزی

چوب به طور طبیعی خشن و متخلخل است. سطوح داخلی و یا سطوح روکش چوب رنگ آمیزی رطوبت و لکه ها را جذب می کند و خاک را در دانه چوب به دام می اندازد. پایان دادن به راه حل های قوی تمیز تحمل نخواهد کرد. روکش چوب با رطوبت باقی مانده از ماشین ظرفشویی، رطوبت بیش از حد، بخار پخت چرب، و ذرات خاک یا مواد غذایی که در سطح متخلخل چوب جمع می شوند آسیب می بینند.

 

کابینت آشپزخانه کوچک

کابینت آشپزخانه کوچک

  1. قاب چهره کابینت فلزی

کابین قاب دارای یک قاب چوب جامد جامد به جلو جعبه کابینت است. لولای درب و کشویی کشویی به قاب متصل می شوند. در یک کابینت بدون قاب، درب به طور مستقیم به طرف جعبه کابینت متصل می شود. دو روش ساخت و ساز در ظاهر به طور قابل توجهی متفاوت است و بسته به روش های ساخت و ساز می تواند به طور گسترده ای در قدرت و ثبات متفاوت باشد. هزینه های نصب معمولا برای کابینت های بدون قاب افزایش می یابد.