پارکت اتاق خواب

پارکت اتاق خواب تعریف پارکت: پارکت کف پوشی از جنس چوب می باشد که به فضای داخلی ، گرما و حس آرامش می دهد و مزیت های بسیاری که دارد موجب محبوبیت آن نسبت به سایر کف پوش ها گردیده است .

پارکت ها در چه فضاهایی می توانند نصب بشوند ؟

پارکت ها در تمامی فضاهای داخلی به جز سرویس بهداشتی و حمام که بسیار مرطوب هستند ، می توانند نصب بشوند . علاوه بر منازل برای شرکت ها نیز بسیار مناسب می باشند زیرا ضمن زیبایی ظاهری که دارند ، دیرتر آلوده و یا خراب می شوند و در زیر آنها نیز می توان عایق صوتی قرار داد و سطح آنها را با لاک ، رنگ و یا روغن ، ضد رطوبت ساخت .

پارکت

استفاده از پارکت در اتاق خواب

برای داشتن اتاق خوابی آرام ، گرم و شیک ، پارکت می تواند بهترین انتخاب باشد ، یکی از مزایای پارکت ، عدم سرد شدن و یا گرم شدن در اثر تغییر دمای محیط است ، همچنین می توان برای زیر پارکت سیستم گرما رسانی استفاده کرد بدین صورت که در فصل زمستان تنها با عبور لوله های گرما از کف ، فضای اتاق گرم می شود و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می شود .

پارکت

استاندارد بودن پارکت

پارکت ها از نظر بهداشت و سلامتی دارای استاندارد های لازم می باشند و برای کودکان نیز مناسب تر از سایر کف پوش ها هستند . سطح آنها بسیار نرم تر و انعطاف پذیر تر از سرامیک و سنگ می باشد و در صورت برخورد سر و سایر اعضای بدن انسان بر روی پارکت ، آسیب جدی ای وارد نمی شود . علاوه بر این تمیز کردن پارکت بسیار آسان و سریع می باشد و دوام و پایداری بسیار بالایی دارد که تمامی این موارد پارکت را جز گزینه ی برتر برای کف پوش اتاق خواب و سایر بخش های داخلی منزل می کند .