کابینت جزیره

کابینت های ام دی اف برای آشپزخانه های بزرگ و کوچک

کابینت های ام دی اف برای آشپزخانه های بزرگ و کوچک

 

 

کابینت ها تجهیزاتی هستند که به دکوراسیون داخلی آشپزخانه چهره ای جذاب و متفاوت می دهند. امروزه کابینت ها در انواع طرح های و رنگ های مختلفی می باشند، که در این بین کابینت های ام دی اف نظرات خیلی بیشتری را به خود جلب کرده است.

 

کابینت جزیره

کابینت جزیره

 

از آنجایی که کابینت های ام دی اف از ضایعات چوبی ساخته می شوند، به همین دلیل است که این مدل کابینت ها تنوع طرحی و رنگی بالایی را دارند. از انواع کابینت های ام دی اف می توان کابینت های های گلاس و کابینت های ممبران را نام برد که این نوع کابینت ها طرفداران بسیار زیادی را دارند.

کابینت آشپزخانه مدل جدید

کابینت آشپزخانه مدل جدید3

از نقاط قوت کابینت های ام دی اف می توان به این نکته اشاره کرد که کابینت های ام دی اف توانایی بالایی را در هماهنگی با عناصر دیگر در آشپزخانه دارند و به همین دلیل است که این نوع کابینت طرفداران بسیار زیادی را دارد.

کابینت آشپزخانه هایگلاس

کابینت آشپزخانه هایگلاس2

کابینت ام دی اف شیک و مدرن

کابینت مدرن سفید

کابینت مدرن سفید

کابینت های ام دی اف نسبت به دیگر کابینت ها در برابر حرارت و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار می باشند و علاوه بر این کابینت های ام دی اف تنوع طرحی و خیلی بالایی را دارند و شما قادر خواهید بود متناسب با طراحی آشپزخانه خود طرح کاربردی مدنظر خود را انتخاب کنید، علاوه بر تنوع طرحی کابینت های ام دی اف تنوع رنگی بسیار بالایی نیز دارند که شما می توانید متناسب با سبک آشپزخانه خود رنگ دلخواه خود را که همخوانی بیشتری با وسایل آشپزخانه شما دارد را انتخاب نمایید.

کابینت ممبران

کابینت ممبران

کابینت های سفید و مشکی ام دی اف

 

امروزه برای طراحی های مدرن آشپزخانه کابینت های ام دی اف با رنگ سفید و مشکی مورد استفاده قرار می گیرند، ترکیب این رنگ های متضاد در کنار یکدیگر فضای آشپزخانه منزل شما را شیک و زیباتر جلوه می دهد.

قیمت کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران

 

 

کابینت های ام دی اف سفید رنگ برای آشپزخانه های کوچک انتخاب ایده آل و مناسبی می باشند، اگر تمایل به استفاده از رنگ سیاه در طراحی کابینت خود دارید بهتر است رنگ سیار در طراحی کابینت های ام دی اف کمتر دیده شود زیرا رنگ سیاه فضا را کوچکتر جلوه می دهد.

طرح کابینت آشپزخانه

طرح کابینت آشپزخانه