کاغذ دیواری تی وی روم

کاغذ دیواری تی وی روم استفاده از کاغذ دیواری در تی وی روم بسیاری از منازل لوکس و بزرگ دارای اتاقی به نام تی وی روم و یا اتاق تلویزیون هستند که شامل تلویزیون و مبلمان راحتی روبروی آن می شود ، در این اتاق اعضای خانواده به دور هم جمع می شوند و ساعتی را در کنار هم به تماشای برنامه ها و فیلم های مورد علاقشان می پردازند ، لذا دکوراسیون اتاق تی وی روم همانند سایر بخش ها از اهمیت بالایی بر خوردار است و می بایست طبق سلیقه و روحیه ی تمام اعضای خانواده باشد .

 

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

تاثیر کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

یکی از ارکان های مهم در دکوراسیون داخلی تی وی روم ، کاغذ دیواری می باشد ، تی وی روم شامل چهار دیوار می باشد که بهتر است کاغذ دیواری پشت تلویزیون آن با کاغذ دیواری سایر دیوارهای اتاق متفاوت باشد . برای جذابیت بیشتر سه دیوار دیگر را با کاغذ دیواری طرح ساده که در آن رده هایی از طرح و رنگ مبلمان و فرش باشد ، می پوشانند و برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون ، کاغذ دیواری با طرح های بزرگتر و رنگ آمیزی بیشتر انتخاب می شود . که می توان دور تا دور این کاغذ دیواری را کناف قرار داده و نور پردازی کرد .

 

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

باید ها و نباید های انتخاب کاغذ دیواری تی وی روم

  1. هر چهار تا دیوار را با یک کاغذ دیواری نپوشانید ، دیوار پشت تلویزیون را با کاغذ دیواری خاص ، برجسته نمایید تا کانون توجه در اتاق قرار بگیرد و به زیبایی اتاق بیفزاید .
  2. هرگز از کاغذ دیواری های با طرح های شلوغ و پر رنگ برای دیوار پشت تلویزیون استفاده ننمایید زیرا پس از مدتی چشم شما را آزار می دهد .
  3. استفاده از کناف و نورپردازی دور کاغذ دیواری پشت تلویزیون ، اتاق شما را زیباتر می کند .
  4. قبل از اقدام به خرید و جستجو در بازار ، طرح مشخصی را با همفکری اعضای خانواده در ذهن داشته باشید زیرا تنوع کاغذ دیواری در بازار زیاد می باشد و اگر طرح پیش فرضی نداشته باشید دچار سر درگمی و اختلاف نظر در هنگام خرید می شوید .