کاغذ دیواری سبز

کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری ساده

یکی از ویژگی های مثبت کاغذ دیواری ساده این است که با هر چیدمان و با هر دکوراسیون و با هر سبک رنگی ست می شود و همخوانی و هماهنگی خواهد داشت. کاغذ دیواری ساده یا اصلا طرح ندارد و یا اینکه طرحی بسیار ساده در بافت خود کاغذ دیواری ساده طراحی شده است. کاغذ دیواری ساده دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است و برای همین در رنگ های بسیار زیادی تولید و در بازار توزیع می گردد.

 

 

آلبوم کاغذ دیواری ساده

در اکثر آلبوم های کاغذ دیواری برای هر کاغذ دیواری طرح دار یک کاغذ دیواری ساده نیز طراحی کرده اند و در نظر گرفته اند که با آن هماهنگ شود. برای هر کاغذ دیواری که دارای طرحی گلدار می باشد یک کاغذ دیواری ساده متناسب با رنگ آن طراحی می شود. یکی از نکات مثبت آلبوم های کاغذ دیواری ساده این است که تعداد و تنوع آن ها انقدر زیاد است که اگر به فرض شما یک کاغذ دیواری ساده در یک آلبوم انتخاب کردید می توانید آن را با یک کاغذ دیواری ساده در آلبوم دیگر ست کنید.

 

 

مدل های کاغذ دیواری ساده

خوشبختانه هر روز به تعداد و تنوع کاغذ دیواری ساده افزوده می شود و می توان با هر جنس و رنگی که مشتری مدنظر دارد کاغذ دیواری ساده در اختیارش قرار داد. مدل کاغذ دیواری ساده به دو دسته تقسیم می شود که عبارت است از :

  • کاغذ دیواری ساده از نوع کلاسیک
  • کاغذ دیواری ساده از نوع مدرن

 

 

قیمت کاغذ دیواری ساده

قیمت کاغذ دیواری ساده در بازار نسبت به قیمت کاغذ دیواری طرح دار رو به افزایش است. یکی از دلایل افزایش قیمت کاغذ دیواری ساده نسبت به قیمت کاغذ دیواری طرح دار این است که همیشه و همه جا مشتریان زیادی کاغذ دیواری ساده را خریداری می کنند و اختلاف قیمت کاغذ دیواری های ساده فقط برای این است که جنس و رنگ آن ها با یک دیگر فرق میکند. کاغذ دیواری رومالین را نیز مطالعه نمایید.