کاغذ دیواری پذیرایی

کاغذ دیواری پذیرایی

کاغذ دیواری پذیرایی باید نسبت به کاغذ دیواری سایر اتاق های منزل رسمی تر باشد. به خاطر همین موضوع در انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی باید حساسیت بیشتری به خرج داد چرا که کاغذ دیواری پذیرایی باید شخصیت و متانت بیشتری داشته باشد. کاغذ دیواری پذیرایی را باید با توجه به مبلمان منزل خود انتخاب کنید. به طوری که اگر مبلمان شما داری پارچه ای ساده و تک رنگ و بدون طرح است بهتر است کاغذ دیواری پذیرایی دارای طرحی متناسب با منزل شما باشد که به جلوه و زیبایی منزل شما بیفزاید.

 

 

اصول انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی

کاغذ دیواری راه راه ارتفاع سقف پذیرایی شما را بلند تر نشان میدهد. کاغذ دیواری با طرح های افقی فضای پذیرایی شما را وسیع تر نشان می دهد اما در عین حال سقف کوتاه تر به نظر می رسد. استفاده از رنگ های گرم در کاغذ دیواری پذیرایی باعث ایجاد فضایی صمیمی و دل نشین می گردد و مخصوصا در مهمانی ها افراد با یک دیگر رابطه ی بهتری برقرار می کنند.

 

 

نکات قابل توجه در انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی عبارتند از:

  • برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی باید به رنگ دکوراسیون منزل توجه کنیم که متناسب با آن باشد به طوری که دارای تنالیته ی رنگی مشابه و یا رنگ های مکمل هم باشد که نوعی هماهنگی خاصی بین کاغذ دیواری پذیرایی و دکوراسیون برقرار باشد تا بتواند تاثیر خوبی بر فضا بگذارد.
  • برای انتخاب طرح کاغذ دیواری پذیرایی باید بدانید که اگر می خواهید به سراغ طرح های شلوغ بروید این طرح ها مناسب دکوراسیون های ساده و مبلمان بدون طرح و نقش است. نمی توان این موضوع را انکار کرد که طرح و نقش زیاد باعث کوچک تر نشان دادن فضای پذیرایی شما می گردد.
  • وقتی شما به بازار برای خرید کاغذ دیواری پذیرایی می روید متوجه می شوید که برای هر طرح کاغذ دیواری طرح های مکملی هم وجود دارد که باعث ایجاد تنوع خوبی در منزل شما می شود. پیشنهاد می شود که کاغذ دیواری طرح دار را در قسمتی از پذیرایی نصب کنید که خلوت تر باشد و وسایل کمتری آنجا چیده شده باشد.