طرح کابینت آشپزخانه mdf

ام دی اف (mdf) اکسترا

ام دی اف (mdf) اکسترا

برند کابینت ام دی اف (mdf)  اکسترا تولید مشترک گروه صنعتی افرا چوب ایرانیان به همکاری فاپکوی آلمان است. ام دی اف (mdf) اکسترا دارای 150 طرح و رنگ گوناگون است که به مشتری حق انتخاب در طیف وسیعی از رنگ ها و طرح های مختلف را می دهد. ام دی اف (mdf)  اکسترا به لحاظ خلاقیت در ساخت یکی از به روز ترین محصولات ملامینه در جهان است.

 

امکانات ام دی اف(mdf) اکسترا

کابینت ام دی اف (mdf) اکسترا با نام های دیگری از قبیل ام دی اف (mdf)  تطبیقی، ام دی اف (mdf) سینکرونایز و ام دی اف (mdf) فوق برجسته شناخته شده است. در ساخت ام دی اف (mdf) اکسترا برای نخستین بار به حس لمس چوب و بازی با سایه و نور اهمیت داده شده است و در واقع ام دی اف (mdf)  اکسترا به نوعی محصولی به نمایندگی از دل طبیعت است که در طراحی دکوراسیون های داخلی به کار برده می شود. گروهی از محصولات ام دی اف (mdf)  اکسترا به نام فینیش کاملا منطبق بر طرح چوب و دارای برجستگی است.

 

 

ویژگی های برند ام دی اف (mdf) اکسترا

برند اکسترا این ام دی اف (mdf)  را در فینیش های دیگر مثل اسپیرال در بازار توزیع کرده است. این محصول در گروه سایز کوچک ام دی اف (mdf)  قرار دارد به طوری که با ابعاد ورق 1220 در 2800 میلی متر در ضخامت های مختلف 8، 16، 32 میلی متر به تولید می رسد. ام دی اف (mdf) اکسترا دارای کیفیتی بسیار بالا می باشد که هدف آن تامین کردن نیاز ها، خواسته ها و مطابق با سلیقه های متفاوت مشتریان است. معنای واژه ی اکسترا به انگلیسی، مازاد و ارزشی بالاتر از حد انتظار است. برند کابینت ام دی اف (mdf)  اکسترا نیز از این واژه ی انگلیسی گرفته شده است. ام دی اف (mdf)  اکسترا در حقیقت ارزش مازادی را از طریق بهبود و بهینه کردن مغز و روکش ورق به همراه دایره ی وسیعی از طرح ها و رنگ های بسیار جدید اروپایی متناسب با سلیقه مردم ایران به مشتری تحویل می دهد.