ام دی اف(mdf)سابین

ام دی اف(mdf)سابین

سابقه ی تولید ام دی اف(mdf)سابین کابینت ام دی اف(mdf)سابین دارای سابقه ای طولانی در زمینه ی صنعت چوب است و با همکاری تیمی حرفه ای و کاربلد افتخار این را دارد که خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود برای فروش ام دی اف(mdf)سابین عرضه کند.

ام دی اف(mdf)سابین تولید کننده انواع فرآورده های چوبی در ایران است که روز به روز به گسترش و توسعه ی کار خود می افزاید. ام دی اف(mdf)سابین خوشبختانه توانسته است تا حد زیادی نیاز داخلی را برآورده کند و حتی در سال های اخیر در زمینه ی صادرات نیز فعالیت درخشانی دارد.

 

کابینت آشپزخانه کلاسیک

دستگاه های به کار گرفته شده جهت تولید ام دی اف(mdf)سابین

ورق های ام دی اف(mdf)سابین از مرغوب ترین مواد اولیه موجود در جهان ساخته می شود. برای ساخت کابینت ام دی اف(mdf)سابین از بهترین و به روز ترین تکنولوژی روز دنیا و دستگاه های پرس بسیار عالی به کار گرفته می شود.

 

رنگ بندی ام دی اف(mdf)سابین

بعد از اینکه ام دی اف(mdf)سابین توسط این دستگاه های مجهز ساخته می شود آن ها را با رنگ های بسیار متنوع روکش کاری می کنند. انواع مختلف رنگ های ام دی اف(mdf)سابین جواب گوی نیاز ها و سلیقه های متفاوت اقشار مختلفی از مشتری ها می گردد. نکته ی قابل بیان این است که کابینت ام دی اف(mdf)سابین در پالت های سی و پنج ورقی توزیع می گردد.مقاله ی بازسازی کابینت ام دی اف (MDF) را نیز مطالعه نمایید.

 

کابینت

ضخامت ام دی اف(mdf)سابین

ضخامت ام دی اف(mdf)سابین که توسط کارخانه و کارگاه های صنایع چوبی تولید و توزیع می شود در سه ضخامت متفاوت است که عبارت است از ام دی اف(mdf)سابین با ضخامت هشت میلی متر ام دی اف(mdf)سابین با ضخامت شانزده میلی متر ام دی اف(mdf)سابین با ضخامت بیست و پنج میلی متر می باشد.