کابینت فلزی درب ام دی اف

رنگ کابینت فلزی

رنگ کابینت فلزی

 

 

بعد از خواندن دستورالعمل های برش پوست و استفاده از آن، یاد بگیرم که نازک تر رنگ می تواند پس از حذف رنگ، به تمیز کردن پروژه کمک کند. (من بدبختانه در خواندن دستورالعمل های محصول، اما من متوجه شدم آنها مهم هستند زمانی که با پوست کنده کار می کنند.

 

 

 

قیمت کابینت لترون

قیمت کابینت لترون

ما رنگ نازک تر نیست، اما پاک کن برس شبیه یک جذابیت کار می کرد. بیشتر در مورد این بعد.همچنین، یک یادداشت در مورد لوازم: اطمینان حاصل کنید که دستکش های لاستیکی اضافی در دست دارید. جداسازی اساسا منحرف شده است.

قیمت کابینت درب ام دی اف

قیمت کابینت درب ام دی اف

 

کابینت فلزی وبلاگ PhotoEach بیش از دو ساعت طول کشید، بنابراین من یک شنبه بعدازظهر و یک صبح روز یکشنبه انجام دادم. من از هر کابینت فلزی کشویی را برداشتم و لبه های کابینت فلزی و بالای هر کشو را با سایزر پوشانده بودم. لازم بود تا 15 دقیقه قبل از اینکه شما شروع به خراشیدن کنید، بنشینید، بنابراین من با استفاده از کیسه های مواد غذایی پلاستیکی را به پشت بام کشیدم تا آن را از تبخیر جلوگیری کنم.

کابینت آزمایشگاه

کابینت آزمایشگاه

 

رنگ به راحتی برطرف شد، به خصوص در دور دوم و گاهی اوقات سوم استفاده از پوستر. من فکر می کنم این بود چرا که من با پایان دادن به نقاشی هایم سر و کار داشتم. بنابراین قبل از اینکه کابینه دوم را از هم جدا کردم، روب را با رنگ پودری فولاد روبرو کردم. به نظر می رسید که تفاوت ایجاد می شد، و من فقط مجبور بودم دو مرحله از استفاده از پوستر را انجام دهم تا رنگ تمام شود.

 

قیمت کابینت پی وی سی

قیمت کابینت پی وی سی

به نظر میرسد که فریبنده رنگ نقاشی رنگی را به دست آورد که بعدها در این کابینت فلزی اضافه شد، و همچنین آنچه من حدس می زنم، رنگ اصلی سبز زیتون بود. به دنبال دستورالعمل های استیکر، پس از گرفتن رنگ و خنک کردن آنها، سطوح خوبی را با آب صابون بشویید.

 

قیمت کابینت جزیره

قیمت کابینت حزیره

بعد از آنکه من آن را از بین بردم، کت نازک Blog PhotoA چیزی در یک سبد سبک تر بود – من حدس می زنم شاید شاید آغازگر باشد؟ هر چه بود، آن را کنار کشیدم، وقتی آن را با پشم فولادی و پاک کننده برس شستم. این مرحله همچنین تمام تراشه های رنگی را حذف کرد، که گاه گاه گاه به صورت سطحی که شما سلب می کنید، مجددا بسته می شود.

 

قیمت کابینت پلی گلاس

قیمت کابینت پلی گلاس

پشم فولادی و تمیز کننده مژه همچنین سبد برچسب ها و دستگیره ها را روشن کرد. من معمولا برای برنج اهمیت نمی دهم، اما آنها واقعا زیبا در کنار کشوی های فلزی سفت می شوند.

 

مدل کابینت آشپزخانه کوچک

مدل کابینت آشپزخانه کوچک

با کشیدن آنها به یک پارچه نرم، شانه هایش را به پایان رسانید، و یک ظاهر فلزی خرد شده آن، صنعتی است اما در همان زمان گرم است. کابینت فلزی ها، با این حال، او گفت که هیچ وقت فلزی را از دست ندهد. من خوشحالم که متوجه می شوم که هیچ مشکلی از سست کردن مبلمان چوبی نیست، زیرا پاداش نداشتن نگران نباشید که سطح را از بین ببرید. حالا که اینها خراب شده اند،

کابینت مدرن سفید

کابینت مدرن سفید

روش های طوفانی برای تبدیل این به برخی از نوع کنسول … و همچنین پیدا کردن یک مکان برای قرار دادن آنها. امیدوارم که به زودی متوجه شدم.