کاغذ دیواری سه بعدی

طراحی دکوراسیون تی وی رومTV

طراحی دکوراسیون تی وی رومTV

 

 

در خانه های امروزی معمولا فضاهای کوچکی قرار دارند که برای انجام کارهایی مثل تماشای فیلم و حتی برای استراحت و خواندن مجله و کتاب مورد استفاده قرار میگیرند، بهتر است در طراحی این فضا دقت بسیار زیادی داشته باشید تا کاربرد های آن به زیبایی دیده شود.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری سه بعدی

ایجاد دکوراسیونی به روز در مورد تی وی روم

 

از اصلی ترین مواردی را که در طراحی تی وی روم باید مورد توجه قرار دهیم مساحت منزل و فضایی است که قرار است به این قسمت اختصاص داده شود . از آنجایی که امروزه بسیاری از خانه ها فضای کوچکی دارند مانن گذشته نمیتوان فضای خاصی را برای پذیرایی از مهمان ها در نظر گرفت و ر اکثر جاها تی وی روم تا همان نشیمن تبدیل به فضایی صمیمی شده است و افراد میتوانند در این فضا ساعاتی را صمیمانه با یکدیگر سپری کنند.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی

برای دکوراسیون فضایی اینچنینی در خانه خود باید از طرح های مناسب و کم جا بهره ببرید. انتخاب یک طرح مناسب برای فضاهای کوچک کار سختی به نظر میرسد بنابراین بهتر است از فضاهایی استفاده کنید که انعطاف پذیری بیشتری را به فضای خانه می دهد مثلا به جای اینکه از میز تی وی که فضای زیادی را اشغال میکند استفاده نکنید و به جای آن میتوانید تی وی را به دیوار نصب کنید تا جای کمتری اشغال شود.

 

یکی از موارد مهم که تاثیر زیادی را در ایجاد فضای بزرگتر دارد استفاده از رنگهای روشن مانند سفید و کرم است این رنگها تاثیر خوبی در ایجاد فضای مثبت در تی وی روم دارند.

کاغذ دیواری مدرن

اگر تی وی روم تنها فضای خالی در منزل شما است و از آن بری پذیرایی استفاده میکنید بهترین راه حل این است که از این رنگ ها در دکوراسیون خود استفاده کنید زیرا این رنگ ها به راحتی با کل فضای خانه هماهنگ میشود.

 

کاغذ دیواری قابل شستشو

کاغذ دیواری قابل شستشو

استفاده از دیوار یا مبلی بزرگ برای تقسیم فضا

 

اگر منزل شما به گونه ای است که از اتاق نشیمن خود به عنوان اتاق غذاخوری هم استفاده می کنید بهترین کار این است با استفاده از یک دیوار این دو بخش را از یکدیگر جدا کنید. که باز هم این مساله به مساحت و اندازه فضای داخلی شما بستگی دارد،  اگر فضای اتاق نشیمن شما به اندازه ای بزرگ است که بتوانید میز غذاخوری را در قسمتی دیگر از آن قرار دهید بهتر است از یک دیوارکاذب  یا مبلی بزرگ استفاده کنید و این دو بخش از یکدیگر جدا کنید.

 

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

استفاده از شلف و تابلوهای متنوع در طراحی دکوراسیون تی وی روم

کاغذ دیواری طلایی

کاغذ دیواری طلایی

از دیگر اقداماتی که میتوانید برای جذاب تر نشان دادن اتاق نشیمن خود از آن بهره ببرید استفاده از شلف های زیبا در بخش های مختلف از تی وی روم است. همچنین استفاده از تابلو هایی که اندازه های گوناکونی دارند فضایی جذاب و ایده آل را به فضای نشیمن شما میدهد.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری