کابینت آشپزخانه فلزی

طرح های کابینت ام دی اف(mdf)

طرح های کابینت ام دی اف(mdf)

امروزه تغییر و تحول بسیاری در طرح های کابینت ام دی اف(mdf) نسبت به گذشته به وجود آمده است. یکی از فاکتورهای مهم در طرح های کابینت ام دی اف(mdf)، طرح درب کابینت ام دی اف(mdf) می باشد بنابراین باید در انتخاب درب کابینت ام دی اف(mdf) دقت لازم اتخاذ گردد. کابینت ام دی اف(mdf) در طرح های ساده تا مدرن جهت هر سلیقه ای طراحی می گردد. یکی از رایج ترین طرح های کابینت ام دی اف(mdf) طرح لوورد می باشد.

 

کابینت جزیره

انواع ام دی اف (mdf)

در این طرح پنل های چوبی باریک و جدا از هم به صورت افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته است استفاده از چنین طرح هایی در کابینت ام دی اف(mdf) زیبایی و جذابیت بسیاری را ایجاد می نماید و از لحاظ قیمتی گران تر می باشد. گاهی در بین پنل های باریک با ایجاد فاصله ی کم تهویه ای جهت لوازم داخل کابینت ایجاد می کنند. از میان طرح های کابینت ام دی اف(mdf) طرح های صاف و تخت یا همان کابینت مدرن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این گونه طرح های کابینت ام دی اف(mdf) بدون داشتن کوچک ترین جزئیات در طراحی دکوراسیون های ساده و کمینه گرا بسیار مناسب است. طرح های کابینت ام دی اف(mdf) کلاسیک از جمله طرح هایی است که دیگر طرفداران زیادی ندارد. ساخت ام دی اف(mdf) را نیز مطالعه نمایید.

 

کابینت آزمایشگاه

مزایای کابینت های ام دی اف(mdf)

در این گونه کابینت ها اندازه گیری ها کاملا باید دقیق انجام شود چرا که در صورت نداشتن هم خوانی تزئینات حاشیه ی کابینت زیبایی خود را از دست می دهد. کابینت ام دی اف(mdf) از تخته فیبر چوبی مقاوم در شرایط دمایی و حرارتی بالا، پوشیده از روکش پلاستیکی می باشد. کابینت ام دی اف(mdf) استحکام بالا و قیمت مناسبی دارد. یک مشکل اساسی در کابینت ام دی اف(mdf) نیاز به داشتن مراقبت های بسیاری است چرا که در صورت بروز خرابی باید به فکر کابینت جدیدی برای آشپزخانه ی خود باشید.