کابینت گلاس سفید مشکی

قیمت کابینت ام دی اف(mdf)

قیمت کابینت ام دی اف(mdf)

عوامل بسیاری بر قیمت کابینت ام دی اف(mdf) تاثیر می گذارد. یکی از روش های رایج در تعیین قیمت کابینت ام دی اف(mdf) براساس متر طول است که اصلا روش دقیقی جهت برآورد قیمت هیچ کابینت و کمدی نمی باشد. قیمت کابینت ام دی اف(mdf) با توجه به جنس، رنگ، طرح و متریال و همچنین با توجه به ثابت نبودن قیمت ارز دائما در حال افزایش می باشد. لازمه ی آگاهی از قیمت دقیق کابینت ام دی اف(mdf) مشورت با چند کابینت ساز خبره است. از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت کابینت ام دی اف(mdf) می توان به طرح کابینت، برند متریال، مهارت تیم اجرا کننده و… اشاره نمود.

 

کابینت ام دی اف

روش های موثر در تعیین قیمت کابینت ام دی اف(mdf)

  • تعیین طرح کابینت ام دی اف(mdf) مورد نظر
  • تعیین نوع کابینت ام دی اف(mdf) و برند متریال ورق ها
  • تعیین نوع یراق های کابینت ام دی اف(mdf)
  • تعیین جزئیات مهم اجرایی کابینت ام دی اف(mdf) مثل نحوه آب بندی سینک و…

 

کابینت ام دی اف

نحوه محاسبه قیمت کابینت ام دی اف(mdf) زمینی

با توجه به ارتفاع استاندارد کابینت های زمینی که دارای 72 سانتی متر ارتفاع بوده که این ارتفاع با صفحه ی رویه و پایه 90 سانتی متر می باشد. همچنین استاندارد عمق کابینت های زمینی 55 سانتی متر است.

 

نحوه محاسبه قیمت کابینت ام دی اف(mdf) کمدی

منظور از کابینت ام دی اف کمدی(mdf) کابینتی است که از زمین شروع شده و هم ارتفاع کابینت های هوایی باشد. قیمت کابینت ام دی اف(mdf) کمدی سه برابر کابینت زمینی است.

 

نحوه محاسبه قیمت کابینت ام دی اف(mdf) نیمه کمدی

منظور از کابینت ام دی اف(mdf) نیمه کمدی، کابینتی است که ارتفاع آن از روی سطح صفحه تا ارتفاع دیوارها باشد. ارتفاع کابینت ام دی اف(mdf) نیمه کمدی حدود 130-150 سانتی متر است و قیمت آن دو برابر کابینت ام دی اف(mdf) زمینی است.