قیمت کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری

 

کاغذ دیواری معمولا افرادی که به منظور خرید کاغذ دیواری به بازار مراجعه می کنند اطلاعات کافی از قیمت هر رول کاغذ دیواری ندارند. توصیه می شود قبل از اقدام به خرید کاغذ دیواری مواردی نظیر رنگ، طرح، جنس کاغذ دیواری و میزان هزینه ای که جهت این منظور مد نظر دارید را تعیین نمایید. چرا که در هنگام خرید فروشندگان با مشاوره های خود، براساس متراژ یا برخی طبق تعداد رول به شما قیمت می دهند و چون اطلاعات کافی را در این زمینه ندارید دچار سردرگمی شما می شوند. لازم به ذکر است که قیمت هر رول کاغذ دیواری ایرانی با توجه به نرخ روز بازار دائما در حال تغییر می باشد. همچنین برخی کاغذ دیواری ها که خارجی و قابل شستشو می باشند گران تر از ایرانی و غیر قابل شستشو است. بنابراین لازم است قبل از خرید کاغذ دیواری حتما از قیمت هر رول آن آگاهی لازم را اتخاذ نمایید.

 

 

خرید رول کاغذ دیواری

توجه داشته باشید که قبل از اقدام به خرید کاغذ دیواری می بایست بدانید دیوارهایتان به چند رول کاغذ دیواری نیاز دارد. چرا که با تعیین تعداد رول کاغذ دیواری مورد نیاز می توانید با استعلام  قیمت هر رول کاغذ دیواری ایرانی و هزینه ی نصب آن به برآوردی حدودی از آن دست یابید.

راه کارهای تعیین تعداد رول کاغذ دیواری مورد نیاز

واحد اندازه گیری جهت کاغذ دیواری تعداد رول مورد نیاز است. مبنای قیمت گذاری در هنگام خرید هم براساس تعداد رول می باشد. در مقابل فروشندگانی که به شما قیمت براساس متراژ می دهند می بایست شما قیمت کاغذ دیواری را به قیمت براساس متراژ تبدیل کرده تا به یک حساب سر انگشتی برسید. جهت این کار قیمت بر مبنای هر رول به مساحت کاغذ دیواری تقسیم می گردد. در تعیین قیمت هر رول کاغذ دیواری دقت لازم را داشته باشید در غیر این صورت مجبور به پرداخت مبلغی بیشتر از قیمت واقعی می شوید.