مراقبت از کابینت فلزی

مراقبت از کابینت فلزی

 

به پایان رساندن کابینت فلزی آشپزخانه شما می تواند تفاوت بین یک فضای خوب و عالی را ایجاد کند. پایان درست گزینه های طراحی دیگر در آشپزخانه شما را حذف می کند. به عنوان مثال، شما می توانید لوازم خود را به پایان سخت افزاری خود منطبق کنید تا یک نگاه پیچیده و هماهنگ ایجاد کنید. همچنین شما می توانید از سخت افزار کابینت فلزی آشپزخانه خود استفاده کنید تا شخصیت سرگرم کننده خود را نشان دهد، انتخاب یک فلز روشن یا طراحی منحصر به فرد می باشد.

 

در هنگام برنامه ریزی سخت افزار جدید خود، شما می خواهید تعدادی از عوامل مختلف را در ذهن داشته باشید، از جمله:

 

 

کابینت فلزی درب ام دی اف

کابینت فلزی درب ام دی اف

مراقبت از کابینت فلزی

 

مراقبت از سخت افزار تزئینی خریداری شده از آسان است. برای تمیز کردن فقط یک پارچه نرم با آب تمیز کنید. مهمترین چیز برای یادآوری این است که هرگز مواد شیمیایی یا پاک کننده های ساینده، از جمله تمام انواع صابون یا مواد شوینده استفاده نکنید. با استفاده از این محصولات، لاک محافظ را آسیب می زند و ممکن است ظاهر قطعه را تغییر دهد. هرگونه استفاده از مواد شیمیایی، مواد ساینده یا صابون، ضمانت نامه را لغو می کند.

 

کابینت

کابینت

برای مشتریانی که در نزدیکی اقیانوس خانه دارند، توصیه می کند اقلام غیر فلزی مانند سنگ مرمر یا چوب را برای پروژه های خود انتخاب کنید. هوا نمک به عنوان یک ساینده عمل می کند و به سرعت پوشش لاک را کاهش می دهد. اگر شما به سخت افزار فلزی (یا میل) نیاز دارید، توصیه فولاد ضد زنگ جامد یا برخی از برس های جامد مانند را توصیه می کند. توجه داشته باشید که حتی در شرایط مطلوب در محیط داخلی، هیچ تضمینی در طول عمر ندارد.

 

کابینت آشپزخانه فلزی

کابینت آشپزخانه فلزی

با توجه به آرایش مواد، رنگ ها و پوشش ها از بسیاری به مقدار متفاوت است. تلاش می کند تا تغییرات را به حداقل برساند اما برخی از فرایندهای ساخت این را اجتناب ناپذیر می کنند:

 

سنگ مرمر و سنگ محصولات طبیعت است. این موارد همیشه رنگی خواهد بود هیچ تغییری به دلیل تنوع رنگ پذیرفته نمی شود.

همین امر در مورد محصولات سفارشی مانند شیشه نیز کاربرد دارد.

کابینت آشپزخانه ممبران

کابینت آشپزخانه ممبران

با توجه به حجم سفارش، رنگ دستکاری ارائه نمی شود.

اتمام که بسیار متفاوت است با ستاره (*) در زیر مشخص می شود.

 

تصاویر دیجیتال نمایش داده شده در این وبسایت و نمایندگی های ما دقیق ترین رنگ ممکن را دارند. با این حال، به علت تفاوت در مانیتورهای کامپیوتری، Cliffside Industries نمی تواند مسئول تغییر رنگ در بین محصول واقعی، صفحه نمایش و ادبیات چاپ شده شما باشد.

 

برای راهنمایی پایان سخت افزاری که آشپزخانه شما را از خوب به عالی بر می دارد، بخوانید.

 

کابینت آشپزخانه مدل جدید

کابینت آشپزخانه مدل جدید3

10 مورد محبوب ترین کابینت فلزی

 

خطوط امضای ما طیف گسترده ای از پایان های سخت افزاری دارند. رنگ های پرطرفدار از گرم تا سرد، روشن به تاریکی و جلا براق می شوند. در اینجا چگونگی انتخاب بهترین برای آشپزخانه خود را در اینجا.

 

مزایا: نگاه Antique Brass با طیف گسترده ای از سبک ها می شود. این به عنوان برنج به عنوان جارو برقی نیست، اما شما می توانید در هنگام برداشتن کابینت فلزی و یا لولای قالیچه، برنج اکسایش شده با عتیقه جفت کنید. شما هنوز هم یک نگاه تطبیقی ​​خواهید داشت. برنت عتیقه نیز بسیار با دوام است، زیرا از مواد قوی مانند بلور سرامیکی و سرب ساخته شده است.

 

سبک: برنج عتیقه شیک و پیچیده تر از برنج جلا است. این یک نگاه کلاسیک است که برای همه سلیقه ها جذاب است.

 

کابینت مدرن

کابینت مدرن

از کجا بهتر است مناسب: این سبک برای کشیدن یا دستگیره ها کار می کند، و بهتر است با کابینت فلزی های سبک تر رنگ شود، بنابراین رنگ از بین می رود.چه سبک هایی با آن کار می کند: برنج های عتیقه ای دارای ظاهر ساله ای هستند که برای آشپزخانه های کشور با طراحی کمتری طراحی شده اند.

 

اجتناب از دریافت رنگ و سخت افزار کابینت فلزی، که می تواند اجزای سازگاری را با هم ترکیب کند.

کابینت

کابینت

مزایا: سیاه رنگ قوی است که در آشپزخانه شما گم نخواهد شد. دستگیره ها و دستگیره های سیاه یک بیانیه صادر می کنند. آنها جسارت و کمی دردناک را بیان می کنند. همه کاره بودن رنگ به این معنی است که می تواند تعدادی سبک آشپزخانه را هماهنگ کند.

سبک: دستگیره های سیاه، دستگیره ها و دیگر وسایل کابینت فلزی آشپزخانه تقریبا همه چیز را می گیرند. آنها به آنها نگاه دقیقی می کنند و به اندازه کافی ظریف هستند که از خود کابینه توجه نمی کنند.

 

قیمت کابینت ام دی اف

قیمت کابینت ام دی اف

جایی که مناسب است مناسب است: سیاه مخالف سفید یا دیگر کابینت فلزی های نور است. با این حال، برخی از مردم حتی سیاه را در چوب تیره یا کابینت فلزی های نقاشی ترجیح می دهند، و سادگی آن را به عنوان راهی عالی برای جبران رنگ کابینت فلزیی جسورانه می بینند.

 

چه سبک هایی با آن کار می کنند: جک سخت افزار کابینت فلزی سیاه به خوبی با طرح های معاصر یا سنتی است.

 

اجتناب از دریافت سخت افزار سیاه و سفید اگر شما بچه های بسیار کوچک است، به عنوان آسان است برای دیدن علامت های چسبنده انگشت است.

 

کابینت

کابینت

 

مزایا: با یک رنگ خاکستری عمیق که یادآور سنگ است، یک دست آهن با انواع مختلفی از سبک ها می شود. تن سخت افزار گاهی به نظر سیاه و سفید است، بسته به آنچه که شما انتخاب می کنید. بعضی از مردم این واریانس های عاشقانه را دوست دارند، و آنها را یک روش جذاب برای جذابیت بصری در یک آشپزخانه پیدا می کند.

 

سبک: آهن در آشپزخانه سنتی بهتر کار می کند. متأسفانه، برای اکثر طرح های معاصر به اندازه کافی جسورانه نیست.

 

کجاست که مناسب است: آهن به راحتی در برابر کابینت فلزی آشپزخانه با لکه تیره نشسته است. این نیز ایده آل در کنار یک جلد لعابی است، با ناهموار بودن آن با زیبایی با صاف. قطعات آهن ما پایه های برنج جامد است، که کمک می کند تا آنها را در شرایط سخت در آشپزخانه و یا حمام ایستادن.

 

کابینت

کابینت

چه سبک هایی با آن کار می کند: آشپزخانه هایی که دارای احساسات کلاسیک هستند، می توانند با استفاده از سخت افزار آهن، یک ردیف طراحی خود را به سمت خود بکشند. پایان آهن در سالها با سبک خود ادامه خواهد یافت، حتی اگر مجددا آشپزخانه شوید.

 

اجتناب از استفاده از تمیزکننده های ساینده با آهن

 

 

مزایا: Old Antique دارای یک رنگ کاملا منحصر به فرد است که بر خلاف هر پایان دیگر است. آشپزخانه شما هنگامی که شما از اتمام سخت افزار قدیمی قدیمی استفاده می کنید، یک نگاه متمایز تر و فردی خواهید داشت. رنگ عمیق به خود جلب می شود.سبک: قدیمی عتیقه ارائه می دهد راه برای کشیدن عناصر از مناطق دیگر از اتاق با هم. شما می توانید ریخته گری تاج خود را یا یک درب ورودی همان رنگ برای ترکیب اتاق.

 

کابینت

کابینت

جایی که مناسب است مناسب است: پایان به نظر می رسد بهترین در دستگیره در آشپزخانه سبک تر رنگ. نگاه Old Antique به سبک سال ها باقی خواهد ماند، بنابراین هیچ دلیلی برای نگرانی در مورد نیاز به جایگزینی سخت افزار شما وجود ندارد.چه سبک هایی با آن کار می کند: طرح های کمتر مدرن به طور کلی بهتر است با عتیقه های قدیمی.اجتناب از: پاک کننده های ساینده که می تواند فلز را از پایان آن برش دهد. در عوض، از آب گرم و صابون استفاده کنید.