تختخواب تاشو

مزایای استفاده از تخت خواب های تاشو

مزایای استفاده از تخت خواب های تاشو

 

استفاده از تخت خوابهای تاشو باعث آزاد سازی فضای زیادی میشود که می توان از این فضای خالی در منزل خود استفاده های بهینه داشته باشید.

تخت خوابهای معمولی به اعضای هر نفر نزدیک به 2متر مربع را اشغال می کنند ، که این متراژ و اندازه توسط تخت های بزرگ و دست و پا گیر به غیر از وقت خواب و استراحت هم اشغال میشود و هم ممکن است غیر قابل استفاده به نظر برسد. اکنون در صورتی که از تختخواب های تاشو استفاده کنید همین مقدار مربع به متراژ منزل شما اضافه خواهد شد.

 

 

 

تختخواب تاشو

تختخواب تاشو

حال با در نظر گرفتن این واقعیت که بابت فضای آزاد شده در منزل فقط هزینه خرید تختخواب های تاشو پرداخت شود نه هزینه سنگین برای خرید هر متر مربع از منزل و یا آپارتمان، پس نصب و استفاده از تختخواب های تاشو بسیار بهینه و  صرفه اقتصادی بالایی خواهد داشت.

 

 

مزایای تخت خواب تاشو

تختخواب تاشو

تختخواب تاشو

به جای تختخواب های معمولی و اشغال کننده با نصب و استفاده از تخت خوابهای تاشو علاوه بر فراهم کردن مکانی برای استراحت بهینه فضای لازم را به منظور استفاده و بازی کودکان نیز میتوانید ایجاد کنید، که در مجموع شرایط مساعد تری برای زندگی افراد خانواده فراهم خواهد شد. تختخواب های تاشو برای طراحان این امکان را فراهم میکند تا قادر باشند از حداقل فضا بیشترین استفاده را ببرند.

 

تختخواب تاشو

تختخواب تاشو

با جایگزین کردن تختخواب های یک نفره تاشو به جای تختخواب های یک نفره معمولی تقریبا 2 متر مربع فضا ی قابل استفاده آزاد خواهد شد.

تختخواب های تاشو علاوه بر زیبایی که به محیط منتقل میکنند و کارایی بالایی که دارند ظرفیت و استفاده بهینه از اتاق ها را تقریبا به اندازه 30% افزایش میدهند.

تختخواب تاشو

تختخواب تاشو

مزایای استفاده از تختخواب های تاشو در افزایش ظرفیت پذیرش هتلها

 

تختخواب های تاشو با افزایش ظرفیت هتلها که منجر به جذب میهمان بیشتر میشود، هزینه های انجام شده برای ساخت هتل و دیگر خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن باز میگرداند و به سود دهی بیشتر هتل کمک میکند.