پارکت چوبی ترک

پارکت چوبی ترک پارکت چیست ؟ پارکت ها قطعات چوبی ای هستند که به صورت موازی و کنارهم درکف فضای داخلی ساختمان چیده و چسبانده می شوند و کف تمامی فضاها را به جز سرویس بهداشتی و حمام پوشش می دهند. پارکت چوبی پارکت ها عمدتا از جنس چوب درختان (عمدتا راش ، بلوط ، گردو ، افرا ، زبان گنجشک و … ) هستند اما گاهی از ام دی اف و یا اچ دی اف در ساخت آنها استفاده می شود که در این موارد ظاهر آنها مشابه پارکت است اما در واقع این کف پوش ، لمینت می باشد .

 

پارکت

پارکت

پارکت چوبی ترک ( ساخت کشور ترکیه )

تقریبا تمامی کشورهای جهان به خصوص کشورهایی که دارای منبع چوب می باشند ، تولید کننده ی پارکت چوبی هستند . کشور ترکیه نیز سالهاست در زمینه ی ساخت پارکت چوبی ترک فعالیت می کند و به دلیل کیفیت و تنوع رنگ و طرح پارکت چوبی ترک ، یکی از موفق ترین کشورها در زمینه ی صادرات پارکت چوبی می باشد .

کشور ترکیه به دلیل همسایگی با ایران و داشتن روابط دیپلماتیک و تجاری مساعد با کشورمان ، همواره نقش پر رنگی در بازار ایران داشته است و کالاهای ترک به دلیل کیفیت و قیمت مناسب از محبوبیت بالایی میان مشتریان ایرانی برخوردار است و این قضیه در خصوص پارکت چوبی ترک نیز صدق می کند . پارکت های چوبی ترک در انواع برند ، طرح ، رنگ ، اندازه ، جنس و قیمت در بازار وجود دارند و افراد می توانند با توجه به بودجه وسلیقه ی خانواده ی خود و همچنین نوع فضای داخلی و رنگ مبلمان و … ، پارکت چوبی ترک مورد نظر خود را خریداری نمایند.

 

پارکت

پارکت

مزایای پارکت چوبی ترک به شرح زیر می باشد:

  1. کیفیت جنس پارکت چوبی ترک
  2. مقاومت ، پایداری و استحکام بالای پارکت چوبی
  3. دارای استاندارد سلامت و بهداشت بودن پارکت چوبی
  4. تنوع در رنگ و طرح پارکت چوبی ترک