کابینت آشپزخانه فلزی

پنجره ام دی اف MDF

پنجره ام دی اف MDF ام دی اف MDF  چیست ؟ ام دی اف MDF چوب مصنوعی ساخته شده از ذرات چوب ، چسب ، واکس یا رزین می باشد که تحت فشار و حرارت به صورت کامپوزیت شده بدست می آید و دارای خواص برتری نسبت به چوب می شود ، وزن پایین ، قیمت مناسب ، مراقبت آسان تر ، ماندگاری بالاتر ، مقاومت بیشتر ، تنوع در رنگ و طرح و … موجب محبوبیت و استفاده ی بیشتر از این متریال گشته است . امروزه از کابینت ام دی اف MDF در بیشتر وسایل دکوراسین داخلی و کابینت ، کمد ، درب و پنجره استفاده می شود . امروزه در صنعت ساختمان سازی از پنجره ام دی اف MDF ، به دفعات استفاده می شود و دلیل این محبوبیت ، قیمت مناسب ، قالب دهی آسان ام دی اف MDF ، امکان ایجاد طرح های متفاوت ، وزن پایین ، سازگاری بهتر با محیط و … می باشد .

 

قیمت کابینت پولیشی

قیمت کابینت پولیشی

مراحل ساخت پنجره ام دی اف MDF به شرح زیر می باشد :

  1. کلاف چوبی به شکل دلخواه ساخته می شود .
  2. ورق پیش ساخته ی مورد نظر مشتری بر دو طرف کلاف چوبی پرس می شود .
  3. قالب شیشه درون کلاف جایگذاری می شود .
  4. شیشه را درون کلاف قرار می دهند .

 

کابینت فلزی درب ام دی اف

کابینت فلزی درب ام دی اف

به طور کلی خصوصیات پنجره ام دی اف MDF شامل موارد زیر می باشد :

  1. ام دی اف MDFقابلیت شکل پذیری بالایی دارد و هر گونه طرحی را می توان برای پنجره ام دی اف MDF ایجاد نمود .
  2. کابینت ام دی اف MDFدر برابر رطوبت و سایر عوامل محیطی مقاوم می باشد و به همین دلیل ، پنجره ام دی اف MDF نیز دیر تر از سایر پنجره ها دچار پوسیدگی ، زنگ زدگی و خرابی می شود .
  3. سطح ام دی اف MDF بسیار صاف و متراکم می باشد و قابلیت سمباده زنی ، ماشین کاری و روکش شدن دارد که باعث می شود پنجره ام دی اف MDF  ، بی نقص تر به نظر برسد .