قیمت کابینت لترون

کابینت ام دی اف و ویژگی ها

کابینت ام دی اف

 

ام دی اف ها در واقع یک تخته فیبر با چگالی متوسط هستند. در جهان ام دی اف ها بیشتر از چوب درختان کاج و ترکیبی از چوب و رزین  تولید می شوند . البته در برخی کشور ها از ساقه ی غلات و برنج و نیشکر نیز تولید می شوند که فراورده های با کیفیتی هستند. درواقع  این ترکبیب و مخلوط شدن چوب و چسب و رزین  باعث استحکام بیشتر نسبت به چوب معمولی می شود.

تولید ام دی اف MDF

 

ام دی اف ها پس از تولید روکش می شوند و همین امر باعث متنوع بودن انها می شود و به زیبایی و دوام  ام دی اف ها می افزاید. ام دی اف در مقابل رطوبت بسیار مقاوم است نسبت به سایر فراورده های چوبی به همین دلیل از این نوع فراورده در طراحی آشپزخانه ها به عنوان کابینت ها بسیار استفاده می شود و بسیار رایج و پرکاربرد است.

قیمت کابینت درب ام دی اف

قیمت کابینت درب ام دی اف

 

 

کابینت های ام دی اف در انواع نازک و زخیم تولید می شوند که همین امر باعث تنوع در سبک یا سنگین بودن انها شده است. و در سلیقه های مختلف تولید می شوند.

 

قیمت کابینت پلی گلاس

قیمت کابینت پلی گلاس

ویژگی های ام دی اف MDF

 

 

قیمت کابینت پی وی سی

قیمت کابینت پی وی سی

از دیگر ویژگی های آنها مقاومت در برابر حشرات و قارچ هاست. و همچنین ام دی اف ها عایق صوت و حرارت هستند برای این منظور در حین تولید به انها مواد زد اتش اضافه میکنند.

ام دی اف ها در انواع قابل انعطاف نیز تولید می شوند که در پروسه ی تولید با برخی مواد شیمیایی به ان خواص پلاستیکی و شکل پذیربودن را اضافه می کنند.

از جمله مزایای کابینت های تولید شده از ام دی اف می توان به سطح آنها اشاره کرد که به راحتی و بدون زحمت تمیز می شوند.

البته برای ماندگاری کیفیت هرچه بیشتر آن توصیه می شود که از شوینده های بسیار قوی استفاده نشود. و در صورت استفاده از شوینده های خانگی بلافاصله سطح آن خشک گردد.

از دیگر مزایای کابینت هایی که از ام دی اف ساخته می شوند می توان به قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن آنها اشاره کرد.

کابینت های تولید شده از ام دی اف دچار تغییر شکل و انحراف نمی شوند.