کابینت فلزی آشپزخانه خود را انتخاب نمایید

کابینت فلزی آشپزخانه خود را انتخاب نمایید

 

سخت افزار لمس نهایی در آشپزخانه شماست و اغلب می تواند به عنوان جواهرات دکوراسیون اشاره شود. حتی اگر این آخرین انتخاب شما در بازسازی آشپزخانه شما باشد.

کابینت جزیره

کابینت جزیره

مهم است که به یاد داشته باشید که سخت افزار کابینت فلزی آشپزخانه تاثیر بزرگی در ظاهر و احساس کل اتاق خواهد داشت. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که شما لمس می کنید و با استفاده از این سخت افزار چندین بار در هر روز، بنابراین شما نیز باید قابلیت های خود را در نظر بگیرید. با استفاده از سبک های مختلف و تکمیل در دسترس، می توانید یک نهایی انتخاب کنید. برای برخی نکات و مفاداتی که به شما کمک می کنند سخت افزار مناسب برای ارتقاء طراحی خود را انتخاب کنید، بخوانید.

 

قیمت کابینت پی وی سی

قیمت کابینت پی وی سی

 بودجه را در زمان خرید کابینت فلزی اشپزخانه در نظر بگیرید

 

سخت افزار کابینت فلزی آشپزخانه در مواد مختلف از پلاستیک ارزان قیمت تا فلز جامد موجود استفاده می شود. یک آشپزخانه معمولی می تواند بین 20 تا 40 دستگیره و کشویی باشد که می تواند به سرعت به آن اضافه شود. سخت افزار با کیفیت خرید که دارای ساخت و ساز جامد است سرمایه گذاری عاقلانه است.

کابینت فلزی درب ام دی اف

کابینت فلزی درب ام دی اف

 

حتی اگر هزینه های پیش از آن کمی بالاتر باشد. دستگیره های گرانقیمت ارزان تر می توانند در طول زمان پوشانده و حتی پاک شوند، که می تواند نگاه آشپزخانه جدید شما را کاهش دهد. یک دستگیره فلزی جامد، دندانه بلند نخواهد شد، طولانی تر می شود و سنگین تر می شود، و به ارزش نوسازی شما افزوده می شود.

 

قیمت کابینت مدرن

قیمت کابینت مدرن

مدل مورد نظر را در زمان خرید کابینت آشپزخانه فلزی در نظر بگیرید

 

به عنوان یک طراح، یکی از پرسش های رایج من در مورد سخت افزار کابینت فلزی آشپزخانه به سادگی، دستگیره و یا کشیدن است؟ به طور سنتی، دستگیره ها برای درهای مورد استفاده قرار می گیرند و برای شانه ها می کشد. با این حال، هر آشپزخانه یک آشپزخانه سنتی نیست و ما می بینیم روند آشپزخانه با استفاده از تمام دستگیره ها و یا همه را می کشد.

 

طرح کابینت آشپزخانه

طرح کابینت آشپزخانه

اگر قصد دارید بیشتر از یک نگاه مدرن و مدرن داشته باشید، نترسید که از همه چیز استفاده کنید. مانند عکس بالا، با استفاده از تمام دستگیره های جفت بسیار خوبی با یک آشپزخانه سبک کلبه. به عنوان کاربر نهایی، شما باید تعیین کنید که چگونه سخت افزار در دستان شما احساس می کند. به طور کلی، یک دستگیره بزرگتر ساده تر از دکمه کوچکتر استفاده می شود.

کابینت مدرن

کابینت مدرن

 

چون سطح بیشتری برای دست شما وجود دارد تا بتوانید روی آن بچرخید. علاوه بر این، کشیدن راحت تر از یک دستگیره استفاده می شود، بهویژه به اندازه ای که به اندازه کافی گسترده باشد تا پشت دست خود را از طریق آن بردارید. همچنین، در مقیاس در ذهن نگه دارید. اگر شما در حال انجام کابینت فلزی آشپزخانه های بلند بلند و یا یک کابینت فلزی آشپزخانه بلند بالا، کشش طولانی به نظر می رسد فوق العاده نصب شده به صورت عمودی در درب های بزرگتر.

 

کابینت

کابینت

خرید کابینت فلزی اشپزخانه

 

وقتی به اتمام برسد، آیتم های موجود در اتاق شما راهنمای شما باشد. پایان کابینت فلزی آشپزخانه آشپزخانه خود را همراه با فلزات خود را در مورد لوازم خانگی، سینک، شیر و سایر وسایل خود در نظر بگیرید. یک روش احمقانه برای انتخاب سخت افزار شما این است که یک Finite را انتخاب کنید که با فلزات دیگر موجود در اتاق شما هماهنگ شده باشد و با کابینت فلزی آشپزخانه خود متفاوت باشد. به عنوان مثال، بسیاری از مشتریان از لوازم فولادی ضد زنگ و کابینت فلزی آشپزخانه تاریک، سخت افزار نیکل ساتن را برای ترکیب با فولاد ضد زنگ انتخاب کرده و با چوب تیره تر مانند عکس بالا مخالف خواهند بود.

 

قیمت کابینت ام دی اف

قیمت کابینت ام دی اف

علاقه مند به مخلوط کردن پایان؟ بدون نیاز به هماهنگی کامل نیست ما مخزن مخزن مس را علیه نیکل ساتن دوست داریم. اگر لولهای کابینت فلزی آشپزخانهی در معرض قرار گرفته باشند، ممکن است کمی محدودتر باشد زیرا سختافزار شما باید همان ظاهر را حفظ کند تا ظاهر سازگار باشد.

 

نصب کابینت فلزی اشپزخانه

 

طرح کابینت آشپزخانه

طرح کابینت آشپزخانه

اگر شما سخت افزار قدیمی کابینت فلزی آشپزخانه را با دستگیره های جدید یا کشویی جایگزین می کنید، باید بتوانید از سوراخ های حفاری موجود استفاده کنید. اندازه گیری های فعلی باعث می شود اندازه گیری های مرکز به مرکز و مقایسه با سخت افزار جدید خود را. اگر اندازه گیریها مطابقت نداشته باشد، یک صفحه پشتی تزئینی اضافه کنید تا آنها را پوشش دهید.

 

کابینت آشپزخانه ممبران

کابینت آشپزخانه ممبران

اگر شما سخت افزار جدیدی را نصب می کنید، خرید یک قالب سخت افزاری عالی را در نظر بگیرید! برای فقط چند دلار، هماهنگ کردن سخت افزار کابینت فلزی آشپزخانه شما یک نسیم است.

 

کابینت آشپزخانه کوچک

کابینت آشپزخانه کوچک

هنگام نصب سخت افزار کابینت فلزی آشپزخانه، شما باید سختافزار را در مکان ای قرار دهید که برای شما به عنوان کاربر نهایی مناسب باشد، در حالی که این دستورالعمل ها را در ذهن داشته باشید:

 

کابینت آشپزخانه سفید

کابینت آشپزخانه سفید

برای کابینت فلزی آشپزخانه آشپزخانه با درب پانل مرکزی بالا، سخت افزار خود را مستقیما از خط تخت مرکزی پانل نصب کنید.

برای کابینت فلزی آشپزخانه آشپزخانه با یک درب پانل مسطح، سخت افزار خود را از 2 “تا 4” از پایین (کابینت فلزی آشپزخانه های دیوار) یا بالا (کابینت فلزی آشپزخانه های پایه) نصب کنید.

کابینت آشپزخانه هایگلاس

کابینت آشپزخانه هایگلاس2

برای جعبه ها، سخت افزار را متمرکز کنید. برای جعبه های 30 “و یا گسترده تر، در نظر نصب دو قطعه سخت افزار.

 

کابینت آشپزخانه مدل جدید

کابینت آشپزخانه مدل جدید3

همانطور که می بینید، انتخاب سخت افزار کابینت فلزی آشپزخانه یک علم دقیق نیست. با بودجه، سبک، عملکرد و اولویت های شخصی شما مقابله می کند. نمایشگاه آشپزخانه مجلل آشپزخانه خود را برای مشاهده نمایش های سخت افزاری و اجازه دادن به آنها برای کمک به تصمیم گیری به خوبی مطلع کنید.