کابینت فلزی آشپزخانه مقاوم

کابینت فلزی آشپزخانه مقاوم

 

کابینت فلزی از فولاد محکم است … فولاد مدرن است … و در امریکا پس از جنگ جهانی دوم، فولاد قطعا داغترین انتخاب برای مواد برای خانه بود.

 

در طول جنگ، آمریکا ظرفیت عظیمی در تولید فولاد داشت، به طوری که ما بتوانیم سلاح تولید کنیم. پس از آن، تمام تولید مجبور به پیدا کردن یک خروجی جدید شد. کجا رفت؟

کابینت آشپزخانه مدل جدید

کابینت آشپزخانه مدل جدید3

برای ماشین های بزرگ آمریکایی، بلکه به خانه های آمریکایی – برای لوازم خانگی، ساخت خانه ها و، بله، کابینت فلزی های آشپزخانه. در این صفحه، من برخی از تاریخچه کابینت فلزی های آشپزخانه فولادی را که از سال 2002 تماشا، خواندن و جمع آوری کرده ام، به اشتراک می گذارم. تصویر بالا: از یک آگهی فولاد ایالات متحده از مزایای فولاد به مصرف کنندگان آمریکایی حمایت می کند. این کار کرد.

 

کابینت ام دی اف سفید مشکی

کابینت ام دی اف سفید مشکی

 

 

“ضد انعطاف پذیر”: تاریخ کابینت فلزی آشپزخانه فولاد پس از جنگ در واقع چندین دهه پیش آغاز شده است. من از 1920s که از فولاد ساخته شده بود، “کابینت فلزی های شلوغ” را دیدم. این ها به عنوان “اثبات خرمالو” ترویج شدند. تمیز بودن نگرانی بزرگی برای خانه سازان در بخش های قبلی تاریخ آمریکا بود. به عنوان مثال، کل مفهوم “آشپزخانه های بهداشتی” بسیار مهم بود. به یاد داشته باشید.

کابینت جزیره

کابینت جزیره

 

ما تا به حال، تا اواسط دهه 50، واکسن فلج اطفال را نداشتیم، و اپیدمی آنفولانزا در 1914-1914، 450،000 نفر در ایالات متحده و 70 میلیون نفر در سراسر جهان کشته شدند. موش ها و موش ها نمی توانند از طریق فولاد بخورند – بنابراین اگر شما یک گوشت فلزی دارید (یا حداقل یک مخلوط آرد فلزی)، آنها نمی توانند وارد مواد غذایی خود شوند و آنها را آلوده کنند.

قیمت کابینت مدرن

قیمت کابینت مدرن

طرح های Haute 1930s این مرحله را تنظیم می کنند: اولین نمونه هایی از آشپزخانه های نیمه تمام فلزی که من آنها را کشف کرده بودم در دهه 1930 بود، در خانه های بسیار عالی که در نمایشگاه ها دیده می شد.

 

 

کابینت

کابینت

از جمله مارک های اولیه مارک های Whitehead، Monel، Servel، الگین و Dieterich (بالا، حدود 1933-34). همانطور که می بینید، این کابینت فلزی ها نگاهی به دکو / ساده ای داشتند. من این “آشپزخانه” نیمه برقی را می نامم چون اجاق گاز و یخچال هنوز قطعات جداگانه ای از مبلمان بود.

قیمت کابینت جزیره

قیمت کابینت جزیره

 

صرفه جویی در آشپزخانه رویای آمریکایی: مردم این آشپزخانه های فولادی سال 1930 را دوست داشتند – آنها پیشرفت های بزرگی در زمینه خانه های خانه و آشپزخانه آپارتمان بودند که اکثر مردم با آن زندگی می کردند. اما قبل از جنگ جهانی دوم، مردم به دلیل افسردگی به سادگی نمی توانستند از آن استفاده کنند.

مدل کابینت آشپزخانه ایرانی

مدل کابینت آشپزخانه ایرانی 2

با این حال، در طول جنگ، اشتغال به حمایت از تلاش جنگ ادامه داد – اما به دلیل تعرفه، هیچ چیز برای خرید نداشت. بنابراین زنان و مردان به طور یکسان قادر به صرف هزینه زیاد پس از جنگ بودند. در عین حال، تولید کنندگان تمام کارخانجات خود را به تولید زمان جنگ اختصاص داده بودند. اما، آنها می دانستند که پس از جنگ، آنها به یک بازار مصرف کننده هدایت می شوند. بنابراین آنها با استفاده از آگهی هایی مانند بالا، “پمپ” را فعال می کنند – تشویق زنان آمریکایی برای نجات خانه هایی که آنها همیشه می خواستند – و آن را با آشپزخانه رویای آمریکایی آغاز کرد.