کابینت مدرن سفید

کابینت فلزی آشپزخانه

کابینت فلزی آشپزخانه

 

کابینت آشپزخانه فلزی می تواند یکی از گزینه های منحصر به فرد و همه کاره باشد که می توانید انجام دهید. فلزات مختلفی وجود دارد که می تواند با فولاد ضد زنگ یکی از رایج ترین و محبوب ترین آنها باشد. دیگر گزینه های کابینت فلز مانند مس ممکن است انتخاب خوبی نیز باشد. کابینت های فلزی را می توان به رنگ دکور اتاق تقسیم کرد و می تواند برای کار با آن عالی باشد.

کابینت

کابینت

 

ویژگی های کابینت آشپزخانه فلزی

 

برخی از بهترین ویژگی های کابینت آشپزخانه فلزی عبارتند از:

 

مقاومت بالا در برابر خوردگی و رنگ آمیزی.

بسیار با دوام کابینت های آشپزخانه های فلزی معمولا به دلیل دوام آنها در سرویس غذا و تنظیمات صنعتی استفاده می شود.

کابینت های آشپزخانه فلزی بسیار آسان برای نگهداری و تمیز کردن نیز هستند. آنها همچنین به دلیل سطح غیر متخلخل آنها بهداشتی هستند، که باعث نمی شود که باکتری ها به آن نفوذ کنند.

 

کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف

کابینت های آشپزخانه های فلزی می توانند پس از پایان عمر مفید خود، بازیافت شوند.

کابینت های فلزی بسیار قابل تغییر هستند. آنها را می توان در هر نوع دکوراسیون رنگ بندی کرد و همچنین می تواند به شیوه های دیگر نیز اصلاح شود.

فولاد ضد زنگ یک فلز بسیار براق است که نور را به خوبی نشان می دهد، که می تواند یک آشپزخانه را روشن تر و بزرگتر کند.

قیمت کابینت پی وی سی

قیمت کابینت پی وی سی

معایب کابینت آشپزخانه فلزی

 

با این وجود برخی از معایب کابینت آشپزخانه فلز نیز وجود دارد. این شامل:

 

کابینت های آشپزخانه های فلزی می تواند پر سر و صدا باشد، به ویژه هنگامی که با مواد دیگر آشپزخانه “پر سر و صدا” مانند کاشی یا کف سنگی همراه است.

کابینت آشپزخانه فلزی

کابینت آشپزخانه فلزی

فلز، به خصوص کابینت فولاد ضد زنگ می تواند ظاهر سرد و صنعتی باشد. در حالی که با مواد گرم تر در اتاق می تواند کمک کند، مهم است که توجه داشته باشید که کابینت ها معمولا اولین چیزی هستند که مردم هنگام مسافرت در اتاق متوجه می شوند.

انتخاب شیک تر از فلز، سخت تر خواهد بود که آنها به دنبال خوب هستند؛ در نهایت هر اثر انگشت، هر خراش و هر خاکی که از طریق استفاده روزانه آنها دریافت می شود، نمایش داده می شود.

کابینت های آشپزخانه های فلزی می تواند در معرض دندانه ها و خراش هایی باشد که در طول زمان خراب می شود.

کابینت آشپزخانه مدل جدید

کابینت آشپزخانه مدل جدید3

کابینت آشپزخانه فلزی هزینه دارد

 

کابینت آشپزخانه های فلزی نسبتا گران است البته قیمت بستگی به عوامل متعددی دارد مانند کیفیت کابینه، طراحی، ضخامت فلز، سازنده و اندازه آشپزخانه شما.

 

کابینت آشپزخانه قیمت

کابینت آشپزخانه قیمت

ویژگی های اضافی مانند جعبه، سبد، ذخیره سازی بالای اجاق گاز، یک Lazy Susan به هزینه های بیشتر پایان می دهد. علاوه بر این، گزینه های سخت افزاری مانند دستگیره ها، کشش ها، دستگیره های درب نیز روی قیمت صندوق های آشپزخانه فلز تاثیر می گذارد.

 

نکاتی برای خرید کابینت آشپزخانه فلزی

 

  1. فولاد ضد زنگ رایج ترین و محبوب ترین فلز برای کابینت آشپزخانه است. این کابینت ها به دلیل ظاهر صنعتی و ظریف آن در آشپزخانه معاصر مناسب هستند.

 

 

طرح کابینت آشپزخانه

طرح کابینت آشپزخانه

  1. کابینت های ساخته شده از مس انتخاب خوبی برای گرم تر، احساس راحت تر است که مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه کشور و آشپزخانه روستایی است.

 

  1. کابینت های آشپزخانه ساخته شده از پیش ساخته برای خرید به عنوان کابینت های تولید شده به اندازه های خاص در دسترس هستند. یک گزینه دیگر کابینت های سفارشی است. شما ممکن است گزینه های طراحی بیشتر با انواع سفارشی پیدا کنید، اما هزینه نیز بالاتر است.

 

کابینت

کابینت

  1. کیفیت کابینت های شما بالاتر است، زمانی که فلز ضخیم تر است. بالاترین کیفیت از فولاد ضد زنگ معمولا 18 درجه (هر چند 16 اندازه بهتر است) و به عنوان 304 مشخص شده است. این نوع از فولاد ضد زنگ دارای ویژگی های خوردگی و مقاومت در برابر لکه های بزرگ، علاوه بر به حداقل رساندن سر و صدا.
کابینت

کابینت

  1. بسیاری از تولیدکنندگان کابینت های فلزی آشپزخانه را با ورق های فلزی که روی مواد پایه قرار می گیرند، می فروشد. این مواد پایه می تواند تخته خرده چوب، تخته سه لا یا فیبر چوب با ضخامت متوسط ​​(MDF) باشد. در حالی که این قطعا به نوبه خود به حداقل می رساند، طول عمر و دوام کابینت ها بستگی به کیفیت مواد زیر دارد. علاوه بر این، هیئت مدیره فیبرکربن و چوب ذرات تمایل به sag، اگر به طور مناسب پشتیبانی نمی شود. یک نکته دیگر که باید ذکر شد این است که هر دو تخته فیبر و تخته خرده چوب به عنوان محکم به عنوان تخته سه لا یا چوب نگه ندارد، و این ممکن است باعث کندن لولا و درد بزرگ برای مقابله با. هیئت مدیره فیبر و تخته خرده چوب همچنین پیچ و تاب و تورم، اگر آنها مرطوب. اساسا، تخته سه لا یا پایه چوب توصیه می شود، گرچه آنها گران تر هستند.

 

کابینت

کابینت

  1. کابینت آشپزخانه فلزی با ساتن، مات و یا بافت با الگوهای مختلف و دانه ها، کمک می کند تا در مخفی کردن اثر انگشت و خراش.

 

  1. در طول مراحل برنامه ریزی با یک طراح حرفه ای مشورت کنید، زیرا آنها می توانند یک منبع عالی در کمک به رویای شما درباره آشپزخانه کامل باشند.

 

کابینت

کابینت

مراقبت از کابینت آشپزخانه فلزی

 

تمیز کردن کابینت آشپزخانه فلزی بسیار ساده است. همه چیز شما نیاز به صابون ملایم و آب دارد. هنگامی که شستن را تمام کنید، مطمئن شوید که شستشو داده شود و کاملا خشک شود تا از لکه های آب خلاص شود.

 

در بعضی موارد، ممکن است نیاز به تمیزکننده ای برای کمک به خلاص شدن از عطر و طعم های سخت و خنثی داشته باشید. در حالی که همه کاره ها یک کار خوب انجام می دهند، از استفاده از مواد ساینده جلوگیری کنید زیرا سطح آن را خراشید. علاوه بر این، از تمیز کردن کابینت های آشپزخانه فلز خود استفاده نکنید از برس های خالص یا پشم فولادی استفاده کنید، زیرا این نیز می تواند به کابینت آسیب برساند.

 

قیمت کابینت ام دی اف

قیمت کابینت ام دی اف

اطمینان حاصل کنید که با نصب کننده خود برای دستورالعمل های خاصی در مورد کابینت های فلزی خود چک کنید.