کابینت آزمایشگاه

کابینت فلزی با کیفیت

کابینت فلزی با کیفیت

 

خرید کابینت فلزی آشپزخانه می تواند سردرگمی بی وقفه: شما باید در مورد سبک، سخت افزار و رنگ فکر می کنم. سپس، زمانی که همه تصمیمات را گرفته اید، زمان نگرانی است که آیا شما یک محصول با کیفیت را خریداری می کنید یا نه. اگر شما تعجب می کنید که چگونه می توانید کابینت فلزی آشپزخانه با کیفیت بالا خریداری کنید، سپس خواندن این مقاله را ادامه دهید. در اینجا، ما تمام جزئیات کوچک را که کابینت فلزی های کم کیفیت را دور می اندازیم، نشان می دهیم.

 

کیفیت کابینت فلزی

کابینت جزیره

کابینت جزیره

زمان می آید برای خرید کابینت فلزی های جدید آشپزخانه، همه ما می دانیم که ما باید محصولات با کیفیت بالا را انتخاب کنید. با این حال، چگونه ما می دانیم که آیا آنها با کیفیت بالا هستند یا نه؟ کابینت فلزی آشپزخانه با کیفیت خوب می تواند بزرگ و بلند مدت طول بکشد. حتی 20-30 سال یک انتظار واقعی است. با این حال، بسیاری از مردم می بینند کابینت فلزی های خود را برای مدت طولانی نمی گذارند. آنها تصور می کردند که کیفیت را صرف می کنند، اما قبل از آن، آنها درب ها را شروع می کنند تا سقوط کنند، کمربندها کار نمی کنند، سطوح خراشیده و دندانه دار می شوند، لولا کار می کند و جعبه ها شروع به پیچش می کنند. مقصر پشت این مشکلات محصولات با کیفیت پایین است. با این حال، به طور متوسط ​​فردی که تخصص لازم را نداشته باشد، می تواند تعیین کند که آیا او کابینت فلزی های آشپزخانه با کیفیت بالا را انتخاب کرده یا نه؟

 

قیمت کابینت لترون

قیمت کابینت لترون

معمولا کابینت فلزیهای بد تولید معمولا خیلی زود به نظر می رسند و به همین ترتیب کار را متوقف می کنند. این هزینه های اضافی را ایجاد می کند، زیرا مردم سعی می کنند آنها را ثابت کنند، و کارگران را برای برداشتن درب های دراز، چترهای گدازه و فریم های شلوغ، به کار گیرند. برای کمک به شروع به کار در پای راست، ما این مقاله را ایجاد کرده ایم که شما را قادر می سازد تا هنگام استفاده از کابینت فلزی های آشپزخانه با کیفیت بالا را مشاهده کنید. در اینجا 11 مهم ترین نشانه برای نگاه کردن است.

کابینت

کابینت

هنگام بازرسی جعبه های کابینت فلزی، مراقب باشید که آیا محصولات از تخته سه لا یا تخته خرده چوب ساخته شده است. در میان این دو، تخته سه لا قویترین گزینه است. بهترین کابینت فلزی های کیفیت، تخته های جانبی و پشتی خواهد داشت. این کمک می کند که کابینت فلزی ها در طول حمل و نقل، ورود به خانه و اتصالات آشپزخانه خود شکل خود را حفظ کنند. هنگامی که در محل حضور می یابند، کابینت فلزی های قوی از وزن میزهای آشپزخانه، لوازم آشپزخانه شما، و رطوبت دفع می کنند.

 

کابینت فلزی درب ام دی اف

کابینت فلزی درب ام دی اف

تخته خرده چوب به عنوان تخته سه لا به دلیل مواد دارای قدرت کمتر است. تخته خرده چوب ممکن است مستعد سقوط، به ویژه در لبه ها، و هر جا که پیوست های سخت افزاری وجود دارد. علاوه بر این، مواد تمایل به جذب رطوبت دارند. علاوه بر این، اگر مشکلی با پیچ ها و مفاصل وجود دارد، این مواد برای تعمیر سخت است.

کابینت ممبران

کابینت ممبران

نکات کلیدی در مورد کابینت فلزی با کیفیت

 

تخته سه لا ساختمانی بهتر از تخته خرده چوب است که اجازه می دهد مواد برای نگه داشتن پیچ، اتصال دهنده ها و چسب بهتر است. آنها با تثبیت لایه های چوبی، با دانه ها در جهت های متفاوتی در هر لایه، روکش می کنند. این باعث می شود تخته سه لا واقعا قوی باشد.

 

قیمت کابینت مدرن

قیمت کابینت مدرن

علاوه بر این، تخته سه لا می تواند مقاومت در برابر جذب رطوبت بسیار بهتر از تخته خرده چوب. این خصوصیت در اطراف ناحیه غوطه وری یا مناطق دیگر که مستعد تقلا هستند بسیار مهم است.

 

کابینت آشپزخانه فلزی

کابینت آشپزخانه فلزی

در نهایت، در هنگام حمایت از وزن در طول زمان و یا هنگام مواجهه با ضربه و ضربه های روزمره، تخته سه لا در بالای آن قرار می گیرد.

 

یک ماده از نام های مختلف است. به عنوان مثال، شما ممکن است آن را به عنوان چوب مهندسی، فایبر گلاس متوسطه (MDF)، بستر، چوب سخت، و تخته مبلمان می گویند. در هر صورت، روشی که آنها برای ساخت صفحات چوب ذرات با ذرات چوب در دمای بالا نگهداری می کنند و سپس با چسب آنها را اصلاح می کند.

 

کابینت آشپزخانه کوچک

کابینت آشپزخانه کوچک

یک مثبت از ماده این است که آن را به عنوان آب و هوای نوسان پیچ و تاب نیست. با این حال، هیئت مدیره ذرات به طور معمول به راحتی از تخته سه لا آسیب می زند، و همچنین به آسیب های رطوبت آسیب پذیرتر است. در نهایت، تخته خرده چوب نمیتواند وزن به اندازه تخته سه لا را حفظ کند و شما اغلب قفسه های خم شدن را به عنوان کابینت فلزی های ذره ای تخته می بینید.

 

قیمت کابینت کلاسیک

قیمت کابینت کلاسیک

 

آیا تا به حال یک کابینه سقوط کرده اید؟ اگر نه، پس خودتان را خوش شانس بزنید زیرا ظرف غذا قابل توجه است. شما معمولا همه وسایل آشپزخانه خود را در ذهن خود پیدا می کنید. وزن وسایل آشپزخانه در یک کابینه قابل توجه است و در طول زمان پایدار است. این بدان معنی است که اگر کابینه به اندازه کافی قوی نیست، می توانید به یک فاجعه کابینه برسید.

 

کابینت

کابینت

بزرگترین دلیل فروپاشی کابینه، پانل پشتی است. ساخت مجدد کابینت فلزی به نیروی واحد کمک می کند و نصب آسان آن آسان است. اگر میخواهید از سقوط کابینه جلوگیری کنید، پس از انتخاب شدن، یک کابینه قوی انتخاب کنید.

 

کابینت

کابینت

چیزهای کلیدی که درباره سایر انواع کابینت فلزی ها بدانند

 

کابین های با کیفیت پایین-panel-CabinetCorpCheaper اغلب از پانل های نازک استفاده می کنند که پس از آن ریل های حلق آویز فلزی با براکت ها، ریل ها و ساخت یک قاب عکس نیاز دارند. گاهی اوقات پانل را کاملا از بین می برند، بنابراین دیوار از طریق آن نشان می دهد. یا گاهی اوقات کابینت فلزی های با کیفیت پایین، یک پنل هیئت مدیره ذره ای، در ⅛ اینچ تا ¼ اینچ، در ارتفاع کامل واحد خواهد داشت. در این مورد، اگر پشت تخته خرده چوب باشد، و شما باید یک سوراخ را برای سیم کشی برشید، در صورتی که آن را آویزانید، باید به تقویت کننده اضافه کنید.

قیمت کابینت ام دی اف

قیمت کابینت ام دی اف

از نظر و ذهنیت، لولهای کابینت فلزی ممکن است به نظر بی اهمیت باشند. با این حال، بدون آنها، شما نمی توانید درب های کابینت فلزی خود را باز کنید و بسته کنید. اگر لولاهای ضعیف و یا بد ساخته شده باشند، درب ها به سرعت سست می شوند، شروع به تیرگی می کنند و یا هرگز به درستی نمی روند.

قیمت کابینت ام دی اف

قیمت کابینت ام دی اف

لولای کابینت فلزی با کیفیت بالا یک مکانیسم خاص ساخته شده است که به معنی ورود درب ها به آرامی است. آنها از یک ورق نیکل در لولای فولادی سخت مقاوم استفاده می کنند و لولا شش راه را تنظیم می کند. این بدان معنی است که شما می توانید موقعیت درب را در صورت حرکت فصلی با گسترش و قراردادن چوب افزایش دهید.

 

کابینت

کابینت

ما شخصا بلوک  را انتخاب کردیم زیرا در هنگام استفاده از سخت افزار کابینت فلزیی آنها رهبر بازار هستند. لولا نیز به طور کامل درج و پنهان است، بنابراین شما نگاه زیبا از کابینه بدون حواس پرتی بصری دریافت کنید.

 

در هر صورت، لولا ها از بسیاری از استفاده و سایش و پاره شدن استفاده می کنند. لولهای که ما استفاده میکنیم از الزامات استانداردهای استاندارد ملی آمریکا بالاتر است و با تستهای سختگیرانه مواجه شدهایم.

 

کابینت

کابینت

 انتخاب کابینت فلزی با کیفیت

 

تولیدکنندگان کابینت فلزی هنگام انتخاب برای محصولات خود، گزینههای زیادی برای آنها در دسترس هستند. برای تولید کنندگان با استفاده از محصولات ارزان تر نگاهی بیاندازید. نشانه هایی برای لولاهای با کیفیت کم آنهایی هستند که تنها می توانند چهار راه را تنظیم کنند یا کسانی که یک گارانتی ندارند.

 

کابینت

کابینت

فلزی Slides-CabinetCorp کشویی کشویی یکی دیگر از ویژگی های مهم کابینت فلزی آشپزخانه و منطقه ای است که برخی از تولید کنندگان فرصتی برای کاهش گوشه ها را می بینند. داشتن خواص با کیفیت و یا اسلایدهای شناخته شده، مهم است اگر شما می خواهید عمل کشوی کابینت فلزی صاف و خاموش را طی سالها انجام دهید. همچنین قطارها وزن بسیار زیادی دارند و این به اهمیت داشتن دکلهای قوی ساخته شده کمک می کند. اگر کابینت فلزی های شما دارای کمربند کم کیفیت باشند، با گذشت زمان، شما متوجه می شوید که چسبیده اید، چاقوهایی با تمایل به گیر کردن یا کمربندها که خیلی سست هستند.