قیمت کابینت مدرن

کابینت فلزی در مدل های جدید

کابینت فلزی در مدل های جدید

 

 

کابینت فلزی  های گاراژ فلز اغلب در نهایت در کابینت فلزی  آشپزخانه گاراژ قرار می گیرند. دوام بی حد و حصر، از جمله مقاومت در برابر رطوبت، موریانه ها و پیری است که می تواند بر تمام کابینت فلزی  های چوب تاثیر بگذارد. کابینت فلزی  های فلزی می توانند در صورتی که موارد خاصی برای ذخیره سازی سنگین دارند، موثر باشد.

کابینت

کابینت

برای برخی، زیبایی شناسی از کابینت فلزی  های فلزی تجدید نظر از چوب است. اما سفارشی سازی با کابینت فلزی  های گاراژ فلزی گاهی اوقات محدود می شود، و باید در کابینت فلزی  های پیش طراحی شده خود نصب شود.

قیمت کابینت پلی گلاس

قیمت کابینت پلی گلاس

 

اکنون یک راه حل ایده آل برای ساخت یک سیستم ذخیره سازی گاراژ کابینت فلزی  های گاراژ فلز با اجزای خاص است، طراحی شده تا با هر پیکربندی مورد نظر شما سازگار باشد. برچسب خصوصی جدید ما، PremierGarage Metal Cabinet Series، به شما اجازه می دهد تا فقط یک دیوار یا کل گاراژ خود را سفارشی کنید، با کابینت فلزی  های فلزی با ظرافت پودری سیاه و سفید که می تواند گاراژ شما را به یک نمایشگاه تبدیل کند!

 

 

کابینت فلزی های مناسب

قیمت کابینت پی وی سی

قیمت کابینت پی وی سی

گاراژ مدرن نهایی با اجزای کابینت فلزی  گاراژ فلزی که برای طراحی بی نظیر زیبایی و کاربردی مناسب می باشند. سری کابینت فلزی فلزی ما با یک گارانتی مادام العمر به شما ارائه می دهد که سخت ترین کابینت فلزی  های گاراژ فلز سنگین موجود است. تمام اجزاء ویژگی های خاصی دارند، از جمله قفل های ایمن قفل با دسته های آلومینیومی آنودایز کامل، درب های دو درب، درب های دو جداره، درب های مقاوم در برابر دیوار، نصب دیوار نصب شده و نصب کف با پایه های قابل اتصال و کاستورها، قاب های فولادی جوش داده شده 18 متر، خراشیدگی و پوشش مقاوم در برابر تراشه، و درها و کمربندی های دارای لولا و اسلاید نرم نزدیک.

 

قیمت کابینت آشپزخانه هایگلاس

قیمت کابینت آشپزخانه هایگلاس

کابینت فلزی  فلزی سری های جدید

 

هر کدام از هفت قسمت با عناصر ذخیره سازی یکپارچه طراحی شده اند تا بتوانند به حداکثر رساندن فضا در حین ارائه گزینه های ذخیره سازی قابل تنظیم، بسته به نحوه انتخاب هر قطعه استفاده کنند. Locker چند منظوره: ظرفیت وزن 1000 پوند برای نگهداری ابزار و تجهیزات ورزشی در قفسه های قابل تنظیم یا اضافه کردن میله های حلق آویز برای ایجاد یک گنجه می باشد.

کابینت آشپزخانه فلزی

کابینت آشپزخانه فلزی

کابینت فلزی پایه دو درب: یک قفسه کشویی برای ذخیره سازی گاراژ در سطح پایین. ارتفاع ایده آل برای قرار دادن زیر یک میز کار یا آشپزخانه، با کابل های مدیریت کابل برای کنترل سیم برق.

کابینت فلزی پنل کشو: طراحی شده برای نگه داشتن ابزار با خیال راحت و سازماندهی، در 100 و 200 پوند ظرفیت وزن کم، از جمله تقسیم کشو قابل تنظیم.

کابینت آشپزخانه فلزی

کابینت آشپزخانه فلزی

کابینت فلزی  چند منظوره: ظرفیت 1000 کیلوگرم وزن با صندوق های ذخیره سازی برای ذخیره سازی اقلام کوچک، با یک سطل زباله قابل حمل / سطل زباله.

کابینت فلزی دیوار: ظرفیت وزن 200 پوند برای ذخیره سازی سرپوشیده. سیستم براکت دیوار نصب شده، قفسه قابل تنظیم، نور سنج برای روشنایی زیر کابینت فلزی .

کابینت آشپزخانه سفید

کابینت آشپزخانه سفید

کابینت فلزی دیوار گوشه: فضای گوشه برای ذخیره سازی عملکردی را ضبط می کند. ظرفیت قفسه با ظرفیت 100 پوند، روشنایی کم نور در زیر کابینت فلزی .

کارد و چنگال: کار بامبو و فولاد ضد زنگ باعث ایجاد فضاهای کاری می شود که با دوام و زیبایی هستند و در طول یک، دو یا سه کابینت فلزی  مناسب هستند.

کابینت فلزی درب ام دی اف

کابینت فلزی درب ام دی اف

 

کابینت فلزی  های پایه دنیای سفارشی سازی را با عناصر ذخیره سازی داخلی ساخته شده برای چند منظوره طراحی می کنند، بنابراین شما می توانید ذخیره سازی را که کاملا متناسب با شیوه زندگی شما است، طراحی کنید.

 

کابینت آشپزخانه مدل جدید

کابینت آشپزخانه مدل جدید3

سطل بازیافت ممکن است شما را به عنوان ذخیره سازی برای نمک سنگ یا شن و ماسه برای خنک کردن جاده یخی یا ذخیره مواد غذایی حیوان خانگی در مقیاس کمتری استفاده کند. ذخیره سازی مخازن کوچک می تواند مهره ها، پیچ ها و پیچ ها را درست در زیر نیمکت کار نگه دارد یا کابینت فلزی  می تواند تمام وسایل را برای یک منطقه سرگرمی در یک مکان نگهداری کند.مکانیزم قفل در هر قطعه اجازه می دهد تا برای ذخیره سازی ایمن از پاک کننده های خانگی، اصلاح باغبانی و محصولات مراقبت از خودرو مانند روغن، ضد انجماد و مایع ترمز به طوری که آنها از بچه ها و حیوانات خانگی امن است. هرگز یک ابزار را از دست ندهید! قفسه سینه ابزار پنج کشو، تمام ابزارهای خود را سازماندهی می کند، بنابراین شما می توانید چکش راست یا پیچ گوشتی را بدون حفاری از طریق یک جعبه پیدا کنید.

کابینت آشپزخانه کوچک

کابینت آشپزخانه کوچک

ترکیبی از اجزای تخصص سری Metal Cabinet ما باعث ذخیره سازی گاراژ می شود که دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید، با یک نگاه حرفه ای و احساس می توانید از آن لذت ببرید.

 

کابینت آشپزخانه کوچک

کابینت آشپزخانه کوچک

 

کف پای گاراژ با دوام و نگهداری کم لمس نهایی برای گاراژ سفارشی شماست. بتن درمان نشده برای حفظ تمیز، دعوت از خاک و گرد و غبار، و هیچ چیز برای افزایش کابینت فلزی  گاراژ جدید! Tailored Living طرح های کفپوش سفارشی صنعتی زیبا و زیبا را برای هر سلیقه ارائه می دهد.

 

کابینت آشپزخانه کوچک

کابینت آشپزخانه کوچک

شما دارای پتانسیل طراحی نامحدود با پوشش کف پارکینگ  و کاشی کف پارکینگ می باشد. کاشی های کفپوش انعطاف پذیر انعطاف پذیر  یک دنیای انتخابی با 18 رنگ استاندارد را در یک الگوی بافت طناب باز می کند که باعث نابودی و پاک شدن آسان می شود. ترکیب پلی پروپیلن لاستیکی 8٪ آن را به آرامی در مرحله خود قرار می دهد و به راحتی به زانو و پشت کمک می کند تا زمان صرف وقت در گاراژ شما لذت بخش باشد.

 

کابینت آشپزخانه ممبران

کابینت آشپزخانه ممبران

ارائه می دهد پنج سبک بالا پایان، انحصاری مخلوط اپوکسی گاراژ پوشش کف ساخته شده است که ایجاد کف و مقاوم در برابر تراشه. سبک های بی نظیر و نگران کننده شامل چیپ های تزئینی، جامدات، سنگ، ، که هر کدام از زیبایی های منحصر به فرد خود، در مجموعه ای از رنگ ها هستند.

 

کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف

بنابراین اگر زمان انتظار برای گنبد کامل گاراژ فلز را برای گاراژ خود سازماندهی کرده اید، وقت آن رسیده است! رویداد صرفه جویی تابستان ما در حال انجام است، بنابراین زمان مناسب برای سوپ گاراژ شما! امروز تماس بگیرید . برای برنامه ریزی مشاوره رایگان در خانه و یا به  آنلاین برای پیدا کردن یک طراح در نزدیکی شما. آنها نمونه ها و راهنماهای طراحی را برای کمک به شما در ساخت بهترین سیستم کابینت فلزی  گاراژ تا کنون آورده اند.  همچنین کابینت فلزی  های گاراژ سفارشی را در لمینیت های با دوام و پوشش های پودری پوشانده و لکه های چوبی واقعی ارائه می دهد.