کابینت

کابینت هایگلاس سفید

    کابینت هایگلاس سفید

 

یکی از پرطرفدارترین کابینت ها  کابینت هایگلاس است و کابینت های هایگلاس سفید از پرطرفدارترین کابینت ها هستند. در این مقاله به بررسی رنگ سفید در آشپزخانه و ترکیب رنگی کابینت هایگلاس سفید با دیگر رنگ ها در آشپزخانه می پردازیم.

 

 

 

 

قیمت کابینت مدرن

قیمت کابینت مدرن

 

هایگلاس سفید

 

کابینت‌های هایگلاس به دلیل اینکه سطحی براق و صاف دارند باعث ایجاد نمایی خاص و منحصر به فرد در دکوراسیون آشپزخانه میشوند و به خاطر براق بودن سطح این نوع کابینت ها میتوانند منبع نوری برای آشپزخانه باشند.

کابینت ممبران

کابینت ممبران

 

کابینت رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلی

 

یکی از کاربردی ترین رنگ‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی رنگ سفید بوده که این رنگ با همه ی رنگ‌ها قابل ترکیب میباشد، همچنین رنگ سفید القاء کننده آرامش، صفا و آسایش است. در یک فضا اگر رنگ سفید استفاده شود باعث میشود هم فضا بزرگ تر به نظر برسد و هم روشنایی محیط بیشتر باشد، بنابراین رنگ سفید برای فضاهای کوچک و کم نور بیشتر پیشنهاد میشود. رنگ سفید در ترکیب با رنگ های طبیعی گرم و جذاب به نظر میرسد. با توجه به این خصوصیات ذکر شده رنگ سفید را رنگ مادر مینامند.

مدل کابینت آشپزخانه ایرانی

مدل کابینت آشپزخانه ایرانی 2

 

نکاتی برای استفاده از کابینت های گلاس سفید

 

همیشه به رنگ سفید در آشپزخانه اهمیت بدهید، بزرگترین دشمن برای زیبایی کابینت هایگلاس سفید شما اصابت ضربه یا حرارت زیاد به بدنه کابینت که باعث وارد شدن صدمه به کابینت سفید میشود است. صدمه و خوردگی بدنه کابینت های سفید از فاصله ی خیلی دور هم قابل رویت میباشد. برای دیده نشدن محل صدمه دیده در بدنه کابینت پیشنهاد میشود محل زخمی شده را با اسپری سفید رنگ پوشانده شود. این کار بسیار به صرفه است و احتیاج به صرف هزینه های بالا نیست.

قیمت کابینت کلاسیک

قیمت کابینت کلاسیک

کابینت های هایگلاس به دلیل سطح براق و صافی که دارند چرک و آلودگی را به خود نمیگیرند و به راحتی تمیز میشوند، اما کابینت های مات و معمولی اگر کیفیت بالایی نداشته باشند مصرف کننده را به مشکل می اندازند.

 

 

قیمت کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران

در صورتی که از برند های بی کیفیت در ساخت کابینت استفاده شود باعث ایجاد خش و خط افتادگی در کابینت های هایگلاس میشود.

طرح کابینت آشپزخانه

طرح کابینت آشپزخانه

ترکیب کابینت های گلاس سفید با دیگر رنگ‌ها

 

حتما توجه داشته باشید که در ساخت کابینت ها از تناقض رنگ ها استفاده کنید مثلا رنگ مشکی در کنار سفید زیبایی کار را چندین برابر بیشتر نشان میدهد. زمانیکه در کنار یکدیگر تلفیق میشوند به گونه ای است که انگار مکمل یکدیگر هستند و بسیار جذب کننده هستند.

همیشه دلایل مختلفی وجود دارد که آشپزخانه ما نور کافی را به خود جذب نمیکنند به همین خاطر برای نورانی تر شدن فضای آشپزخانه میتوانید از رنگ سفید به صورت تک رنگ در فضای آشپزخانه استفاده کنید، استفاده از رنگ مصنوعی نور کافی را در محیط های کم نور ایجاد میکند.