کابینت ممبران

کاربرد دراور ام دی اف

کاربرد دراور ام دی اف

 

از جمله عناصر ضروری و پرکاربرد در اتاق خواب را می توان دراور ام دی اف در نظر گرفت. دراور از جمله وسایله ای است که کاربرد های بسیار زیادی را در اتاق خواب ها دارد. به  دلیل دسترسی راحت تر به درداور نسبت به کمد قرار دادن لباس ها در دراور بسیار کاربردی تر می باشد. ام دی اف از متریال های متفاوتی ایجاد می شود که از جمله زیبا ترین و شیک ترین متریال برای تولید و ساخت دراور ام دی اف می باشد.

 

قیمت کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران

دراور های ام دی اف در اندازه و سایز های مختلفی ساخته می شوند و هرکدام جلوه ی خاص و زیبایی را به فضای اتاق خواب می دهند. در اتاق خواب هایی که کمد دیواری وجود ندارد به دلیل کاربرد بالای دراور می توان از آن ها در اتاق خواب ها استفاده کرد.

کابینت آشپزخانه قیمت

کابینت آشپزخانه قیمت

دراور ام دی اف ساخته شده از متریال مرغوب

مدل کابینت آشپزخانه ایرانی

مدل کابینت آشپزخانه ایرانی 2

از آنجایی که ام دی اف های تنوع رنگی و طرحی خیلی بالایی دارند می توان برای ساخت ام دی اف هر طراحی که مدنظر خود دارید برای ساخت دراور سفارش دهید و به راحتی می توانید آن ها را با رنگ و فضای داخلی اتاق خواب خود هماهنگ کنید همچنین سایز واندازه و تعداد کشوها و رنگ دراور کاملا دلخواه و به خواسته ی شما ساخته می شود.

 

قیمت کابینت کلاسیک

قیمت کابینت کلاسیک

 دراور ام دی اف شیک و کاربردی

 

دراور های ام دی اف از محبوب ترین مدل های دراور موجود در بازار به حساب میایند. در اتاق های کوچک می توانید از دراور های کوچک به همراه آیینه استفاده کنید تا کاربرد میز آرایش را برای شما داشته باشد. دراور های ام دی اف متناسب با سلیقه ی شما در انواع آیینه دار و بی آیینه ساخته می شوند دراور های برای هر فضایی مناسب می باشند. اگر در اتاق خواب های بزرگ از دراور های آیینه دار استفاده شود جلوه و زیبایی زیادی را به فضای اتاق می دهد.

قیمت کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران

 

ساخت دراور ام دی اف با کیفیت

کابینت

کابینت

در طراحی ام دی اف می توان به گونه ای عمل می شود که قسمتی از دراور شامل کشو قسمتی دیگر از آن شامل کمد باشد تا کاربردی دو جانبه داشته باشد. دراورها از آن دسته از وسایلی هستند که به نظم و مرتب بود اتاق ها کمد بسیاری می کنند، به دلیل اینکه بیشتر لباس ها را می توان در دراور قرار داد. در انتخاب جنس، طرح، رنگ دراور توجه بسیار بالایی داشته باشید، تا هماهنگی لازم بین دراور و دیگر اجزای اتاق برقرار شود.