کاغذ دیواری مقاوم

کاغذ دیواری مقاوم

کاغذ دیواری بعنوان نوعی پوشش برای خانه و ساختمان های اداری از قدمت زیادی برخوردار است. کاغذ دیواری که در تمامی ساختمان های اداری و تجاری و حتی منازل استفاده می شود چون در معرض برخورد آب و رطوبت قرار دارد از نوع ضد آب می باشد. منظور از کاغذ دیواری مقاوم، کاغذ دیواری است که در مقابل آب و رطوبت مقاوم بوده و کیفیت بالایی دارد. این نوع کاغذ دیواری ها به خاطر ضد آب بودن براحتی قابل شستشو می باشند. هر زمان که کاغذ دیواری مقاوم شما دچار کثیفی شود شما می توانید با استفاده از آب به همراه شوینده آن را به آسانی برطرف نمایید.

 

 

انواع کاغذ دیواری مقاوم

شما می توانید از کاغذ دیواری مقاوم در منازل و یا محیط کاری که مرطوب است بهره مند شوید به عنوان مثال در سرویس بهداشتی و حمام و آَشپزخانه می توانید از کاغذ دیواری مقاوم استفاده کنید. لازم به ذکر است که هیچ گاه نباید کاغذ دیواری مقاوم را به نحوی خیس کنید که آب به چسب زیرین آن نفوذ کند مسلما در چنین شرایطی کاغذ دیواری مقاوم نیز با وجود مقاومت بالا شروع به بلند شدن از سطح دیوار می کند.

 

 

هزینه کاغذ دیواری مقاوم

در هنگام خرید کاغذ دیواری به میزان مقاومت آن نسبت به آب دقت لازم را داشته باشید چرا که برخی کاغذ دیواری ها از مقاومت کمتری نسبت به آب برخوردارند و در اثر برخورد آب کیفیت اولیه ی خود را از دست می دهند. در انتخاب برند کاغذ دیواری مقاوم دقت داشته باشید. قبل از خرید کاغذ دیواری حتما اطلاعات کافی در این زمینه را کسب نمایید و بعد اقدام به خرید کاغذ دیواری کنید. در تمامی قسمت های خانه و یا ساختمان های اداری نیاز نیست از کاغذ دیواری مقاوم استفاده شود فقط جاهایی که احتمال تماس آب و ایجاد رطوبت می باشد بهتر است از کاغذ دیواری مقاوم استفاده گردد. همچنین برخی کاغذ دیواری های ضد آب علاوه بر مقاوم بودن در برابر آب و رطوبت ضد خش و مقاوم در برابر پارگی نیز می باشند.