کاغذ دیواری نشیمن

کاغذ دیواری نشیمن، کاغذ دیواری چیست ؟ کاغذ دیواری ، پوشش دهنده ی تزئینی دیوارهای داخلی می باشد که به صورت رولی یا متری در بازار فروخته می شود و با چسب مخصوص بر روی دیوارها چسبانده می شود . تنوع در طرح ، رنگ ، جنس و قیمت کاغذ دیواری موجب شده است که هر خانواده ای با هر سلیقه و هر بودجه ای بتواند کاغذ دیواری مناسب برای فضاهای داخل منزل خود خریداری و نصب نماید .

 

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

انتخاب کاغذ دیواری نشیمن

اتاق نشیمن محل جمع شدن تمام اعضای خانواده می باشد و در انتخاب نوع کاغذ دیواری نشیمن ، سلیقه ی تمام اعضا مهم می باشد و می بایست قبل از اقدام حضوری و یا اینترنتی برای خرید کاغذ دیواری ، به یک جمع بندی در خصوص طرح و رنگ کاغذ دیواری نشیمن برسند ، زیرا طرح ها و رنگ های موجود در بازار بسیار متنوع می باشند و اعضای خانواده را دچار سردرگمی درحین خرید می کنند .

 

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

نکات ضروری برای انتخاب کاغذ دیواری نشیمن

  1. برای انتخاب کاغذ دیواری نشیمن ، به مقیاس فضای نشیمن خود توجه داشته باشید ، برای مقیاس های کوچک از طرح های روشن و ساده تر استفاده کنید ، همچنین اگر فضای شما نور کافی ندارد ، از کاغذ دیواری نشیمن روشن و براق استفاده نمایید .
  2. در انتخاب کاغذ دیواری نشیمن ، رنگ و سبک مبلمان خود را در نظر داشته باشید و کاغذ دیواری نشیمنی که استفاده می کنید با سبک مبلمان شما (کلاسیک ، مدرن و …) هماهنگی داشته باشد و در آن رده های از رنگ فرش ، مبل ، کوسن و سایر مبلمان شما وجود داشته باشد .
  3. هر خانواده ای نوعی سبک زندگی دارد و سلایق و علایق مشترک در تمام خانواده ها وجود دارد ، برای انتخاب کاغذ دیواری نشیمن به دنبال طرح هایی باشید که تمامی اعضای خانواده نسبت به آن حس آرامش و تعلق خاطر دارند تا فضایی آرام و صمیمی را برای نشیمن خود بوجود بیاورید .