کاغذ دیواری پسرانه

کاغذ دیواری پسرانه در طراحی و دکوراسیون داخلی توجه به جنسیت و سن استفاده کننده ی فضا بسیار حائز اهمیت می باشد. برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای فرزندانتان می بایست به سلیقه و روحیه ی آنها نیز توجه داشته باشید. کاغذ دیواری های مخصوص کودک به دو دسته دخترانه و پسرانه تقسیم می شوند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خودشان را دارند . بهتر است برای فرزند پسر خود از کاغذ دیواری پسرانه استفاده نمایید که در ادامه بیشتر از ویژگی های این نوع از کاغذ دیواری به شما می گوییم.

برای کاغذ دیواری پسرانه از چه رنگ هایی استفاده می شود؟ رنگ های مرسوم برای پس زمینه ی کاغذ دیواری پسرانه ، اغلب رنگ های آبی و سبز می باشند، همچنین از رنگ های لیمویی ، قرمز ، زرد و سفید اغلب برای طرح های داخل کاغذ دیواری پسرانه استفاده می شود.

 

کاغذ دیواری سبز

کاغذ دیواری سبز

برای کاغذ دیواری پسرانه از چه طرح هایی استفاده می شود ؟

اغلب پسر بچه ها علاقه مند به فوتبال و بازی های کامپیوتری می باشند، همچنین شخصیت های کارتونی مورد علاقه ی آنها نیز برای انتخاب طرح کاغذ دیواری پسرانه بسیار مفید می باشد. برای زیبابی بیشتر اتاق کودک ، تنها یک دیوار را با کاغذ دیواری پوشش می دهند و سایر دیوارها را با کاغذ دیواری های ساده که رنگ هارمونی داری با کاغذ دیواری طرح دار دارند پوشش می دهند.

 

کاغذ دیواری آبی

کاغذ دیواری آبی

قیمت کاغذ دیواری پسرانه به چه صورت می باشد؟

قیمت کاغذ دیواری پسرانه بستگی به کشور ساخت، جنس و کیفیت آن دارد . برخی از کاغذ دیواری های پسرانه قابلیت شست و شوی بهتری دارند و یا جنس نرم تر و مقاوم تری دارند که بر قیمت آنها می افزاید ، همچین کاغذ دیواری پسرانه ی ساخت کشور ایران ، چین و ترکیه دارای قیمت مناسب تری نسبت به کاغذ دیواری پسرانه ساخت کشور اسپانیا و ایتالیا دارد.