کاغذ دیواری آبی

استیکر کاغذ دیواری چیست؟

استیکر کاغذ دیواری چیست؟ استیکر کاغذ دیواری  نوعی کاغذ دیواری ست که حالت برچسب گونه دارد و عکس  و طرح های کارتونی به آن می دهند امروزه عنواع مختلفی از استیکرها با طرح های متنوع تولید می شود این استیکر ها به دیوار و سقف و حتی شیشه می چسپند و باعث ایجاد طرح و رنگ خاص روی آن می شوند

 

استیکر اتاق کودک

استیکرها در طراحی اتاق کودک بسیار استفاده می شوند و مهم ترین اثری که دارند ایجاد تضاد رنگی است که باعث می شود چشم خسته نشود استیکر های دیواری به کاغذ دیواری زیر خود یا حتی رنگ دیوار در محل نصب آسیب نمی زنند و فضای زیبا و جذابی ایجاد می کنند.

 

کاغذدیواری

کاغذدیواری

جنس کاغذ دیواری

وال استیکر یا برچسب های دیواری یک برچسب بسیار لطیف  است که از مواد ونیل ساخته شده است طرح و عکس روی این برچسب ها به وسیله  کاتر برش داده می شود و برای زیبا نمودن محیط اطراف بسته به سلیقه ی فرد مورد استفاده می گیرد باید توجه داشت که این برچسب ها اصلا شبیه کاغذ دیواری یا مواد مشابه نیستند.

 

نصب استیکر

قبل از نصب کردن استیکر کاغذ دیواری لازم است محل مورد نظر را از هر گونه آلودگی و گرد و غبار پاک کنید تا به راحتی در محل مورد نظر نصب گردد به این نکته توجه کنید که اگر تازه دیوار را رنگ آمیزی کرده اید باید صبر کنید تا دیوار کاملا خشک شود زیرا محل نصب استیکر نباید مرطوب باشد احتمالا نیازی به ذکر این مورد نیست که هنگام نصب برچسب سمت سلفونی آن باید رو به شما باشد و سمت چسب دار آن رو به دیوار قرار بگیرد استیکر را با توجه به نوع نصب برچسب از استیکر جدا نمایید. سپس با استفاده از یک کاردک سطوح طرح دار را به دیوار و یا سطح مورد نظر بچسبانید و تا حد امکان از ایجاد حباب و چروک روی آن جلوگیری کنید.