مقایسه پارکت ها

مقایسه پارکت ها امروزه استفاده از پارکت ها برای پوشاندن کف منازل مورد استقبال زیادی از سوی مردم قرار گرفته است چرا که پارکت ها هزینه کم تری را نسبت به سنگ ها طلب می کنند و زیبایی زیادی به منازل می بخشند. پارکت ها لایه های صاف و تختی هستند که از چوب درختان متعددی تولید می شوند و به آسانی به نصب می شوند. در واقع برتری پارکت ها در نوع چوبی است که برای تولید آن مورد استفاده قرار می گیرد.

 

پارکت

پارکت

ویژگی های مثبت پارکت شامل موارد زیر هستند؟

  • تغییر در دکوراسیون

عوض کردن کف پوش منازل تغییر چشمگیری در دکوراسیون و فضای منزل ایجاد می کند. اما می بایست انتخاب دقیقی در انتخاب پارکت مورد نظرتان داشته باشید تا از انتخاب خود پشیمان نشوید چرا که هماهنگی وسایل منازل و نورپردازی خانه تاثیر به سزایی در انتخاب پارکت مناسب دارد.

 

  • جلوگیری از سرما

امروزه سنگ ها و سرامیک ها به دلیل سرمایی که به بدن انتقال می دهند باعث ایجاد عوارضی همچون پا درد و کمر درد می شوند. از این رو افراد زیادی به جای استفاده از این کف پوش ها به استفاده از پارکت روی آورده اند.

 

  • مقاومت بیشتر پارکت ها

از آن جایی که جنس پارکت ها از چوب می باشد و چوب ها مقاومت بیشتر در برابر ضربه و رطوبت دارند استفاده از پارکت انتخاب مناسب تری نسبت به سرامیک ها می باشد.

 

  • زیبایی بیشتر پارکت ها

استفاده از پارکت های چوبی با این که هزینه بیشتری نسبت به لمینت دارد اما زیبایی دو چندانی را به منازل شما می بخشند. بر خلاف تصور عده ای که بر این باورند که کفپوش تاثیری در زیبایی دکوراسیون ندارد باید بیان کنیم که بخش وسیعی از دکوراسیون را کفپوش ها طراحی می کنند.

 

پارکت

پارکت

ویژگی پارکت های با کیفیت چیست؟

شاید به هنگام انتخاب پارکت با این سوال مواجه شده باشید که نشانه های پاکت با کیفیت کدام است؟ در جواب باید بگوییم که پارکت با کیفیت از مقاوت بالایی برخوردار است و به آسانی آسیب نمی بینند همچنین در گذر زمان تغییر رنگ نخواهند داد.