کابینت فلزی درب ام دی اف

انواع ام دی اف آشپزخانه

انواع ام دی اف در مقاله های گذشته در مورد انواع ام دی اف توضیحاتی دادیم حال می خواهیم به ادامه ی بحث در این زمینه  بپردازیم از این که همراه ما هستید از شما متشکریم

 

ام دی اف خام

این نوع کابینت ام دی اف یکی از انواع تخته های فیبر است که به روش خشک تولید می شود و پس از تولید برای زیبایی و دوام آن را روکش می کنند. رایج ترین نوع روکش برای ام دی اف خام روکش ملامینه است .ازجمله  خصوصیات ام دی اف خام می توان به سطوح صاف و متراکم، قابلیت  ابزار زنی، قابلیت شکل پذیری، انجام روسازی های گوناگون مثل روکش های چوبی و رنگ آمیزی، قیمت مناسب، زیبایی ظاهری وغیره اشاره کرد.از کاربرد های ام دی اف استفاده در ساخت مبلمان ستون های داخل ساختمان، پارتیشن بندی، در کفش سازی و غیره می باشد.

 

ام دی اف با فرمالدئید کم

مقدار انتشار فرمالدئید از ام دی اف بسته به چسب مورد استفاده و مقدار ان متفاوت است این نوع ام دی اف در وسایل خانه و مبلمان سازی استفاده می شود ولی باید تهویه مناسب برای ان صورت گیرد.

 

کابینت ام دی اف

ام دی اف های قالب گیری شده

در این روش مخصوص کابینت ام دی اف به شکلی که پرس به ان می دهد تولید می شود مانند رویه ی درها که طرح دار و حالت دار است یا حتی یک تکه از ام دی اف که در کابینت یا در به کار می رود این محصولات به راحتی روکش می شوند استفاده از ان در حال رونق گرفتن است.

 

ام دی اف مقاوم در برابر حشرات

این نوع ام دی اف ها که بیشترین استفاده آنها در تولید بعضی از کفپوش ها است، دارای مواد ضد حشرات (حشره کش و قارچ کشی) می باشد که باعث می شود از حمله آفات در امان باشد و دوام بیشتری داشته باشد.