روش های از بین بردن تورم کاغذ دیواری

روش های از بین بردن تورم کاغذ دیواری برای اغلب خریداران کاغذ دیواری بخصوص کسانی که خودشان کاغذ دیواری را بر روی دیوار نصب نموده اند ، این موضوع پیش آمده است که کاغذ دیواری آنها پس از نصب متورم شده و یا به اصطلاح باد کرده باشد و زیر آن هوا رفته باشد . این موضوع ارتباطی به کیفیت و جنس کاغذ دیواری ندارد و تنها نحوه ی نصب کاغذ دیواری بر روی دیوار و روش چسب زدن بر پشت کاغذ دیواری موجب این تورم می شود ، که در این صورت اگر کاغذ دیواری شما بر اثر ورود هوا متورم شده باشد.

پس از طی مدت زمانی ( با توجه به شرایط محیطی ) ، هوا از زیر کاغذ دیواری عبور می کند و این تورم نیز بر طرف می شود اما اگر کاغذ دیواری شما بر اثر چسباندن نادرست متورم گردد ، می بایست اقدامات زیر را برای از بین بردن تورم آن انجام بدهید. کاغذ دیواری این روزها طرفداران و علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است زیرا این مصالح بسیار کاربردی بوده و نقش بسیار زیادی در زیبایی منازل و محیط های کاری دارد.

 

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

مراحل از بین بردن تورم کاغذ دیواری

  1. با استفاده از چاقو یا کاتر یک شکاف باریک بر روی کاغذ دیواری ایجاد نمایید تا حباب ها از بین بروند .
  2. با دست خود بر آمدگی های ایجاد شده را به آرامی صاف نمایید .
  3. با استفاده از یک سرنگ بهداشتی ، چسب را به زیر کاغذ دیواری تزریق نمایید .
  4. سپس با استفاده از غلطک روی سطح کاغذ دیواری را صاف نمایید . اما از فشار زیاد بر روی کاغذ دیواری پرهیز نمایید و این کار را به آهستگی انجام دهید تا کاغذ دیواری شما دچار آسیب نشود .
  5. پس از انجام کار روی کاغذ دیواری را با یک اسفنج نرم و مرطوب تمییز نمایید تا چسب های اضافه پاک شوند . توجه داشته باشید که اسفنج نم دار باشد و کاغذ دیواری را خیس ننمایید .